2020-04-19, 19:30
Medlem
meduzan2013s avatar
fan va dom tjötar om när Amila å Martin kysstes. Men är de nån här som vet exakt vilken vecka de var?
2020-04-19, 19:31
Medlem
Miraquellas avatar
Vad är det för trams Jassa håller på med? Röstfiske. Usch...
2020-04-19, 19:32
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Hahaha, hade kanske varit mer positiv om hon hade fått straff när hon vägrar göra saker. Hon har kommit undan med så mycket. Det roligaste är när hon blir arg.
Precis, men det fattar inte folk här. Istället blir dom själva arga och kavlar upp blusärmen för att rösta bort den som är mest rolig att titta på. Folk här vill se kullerbyttor och höra på hysteriska skrik vilket dom kommer få göra 24/7 sen fram till maj. Det ska bli jättekul att gå in här i tråden på tisdag om Amalia åker ut. Oj oj oj vilket tandgnissel om hur dött och trist där är.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
fan va dom tjötar om när Amila å Martin kysstes. Men är de nån här som vet exakt vilken vecka de var?
Ingen aning. Jag minns kyssarna, men inte tid.

Det viktiga är att Jasmine tror att det skedde så nyligen som möjligt.
Medlem
På vilket sätt har Jasmine varit elak mot Amilia, har ni sett ngt som jag missat? Det är vad Amilia påstår.
2020-04-19, 19:33
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
I första veckan i mars? Minns inte riktigt, men ungefär...
2020-04-19, 19:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Hur fan kan man minnas nåt så trivialt som en fyllepuss för flera månader sen? Då måste man ha ett djävligt tråkigt liv. Sen är du en djävla skvallerkärring som vill att Jasmine ska bli ledsen.
2020-04-19, 19:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Precis, men det fattar inte folk här. Istället blir dom själva arga och kavlar upp blusärmen för att rösta bort den som är mest rolig att titta på. Folk här vill se kullerbyttor och höra på hysteriska skrik vilket dom kommer få göra 24/7 sen fram till maj. Det ska bli jättekul att gå in här i tråden på tisdag om Amalia åker ut. Oj oj oj vilket tandgnissel om hur dött och trist där är.
På vilket sätt påverkar det oss om Amilia sover i sin egen säng istället för att slagga runt i sängen eller soffan i BB-huset? Same shit. Vi slipper bara höra hennes gnäll och se henne våldföra sig på stackars Lennie.

Du kanske borde börja kolla på liven, med tanke på att du inte vet ens hälften.
2020-04-19, 19:35
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Vem röstar man bäst på om man vill se Amilia stanna?

Julia?
Jassa helt klart
2020-04-19, 19:35
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Min röst? Tror du att jag bara röstat en gång!? Jag har lagt en jävla massa röster på Stapelfeldt.

Hon ryker på måndag. 🙃 Ska bli ett sant nöje!

Svårt att bedöma.. först alla skriker amilia ska ut. Nu sitter folk och velar
2020-04-19, 19:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Ja det hade varit intressant. 1h avsnitt där amilia är det stor skillnad mot live.
Ångrar nästan att jag kollat så mycket vissa dagar. Blivit extremt less på vissa efter det. Som Am t ex. Hon förlorar stort på att ses för mycket eftersom hon är så mycket i fokus och kör samma stil om och om igen. Som en papegoja som sagt. Som upprepar samma trötta imitationer, samma stories, samma härmningar osv osv. Nu skrattar hon som Frida fast hon tidigare stört sig på det skrattet.
2020-04-19, 19:36
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:

DET viktiga är att Jasmin får elda på, till och med uppmuntra Martin att lämna. För hon är heeeelt störd tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in