2020-04-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Så kan man se det. Man kan också se det som att de som medvetet vill att andra ska se dem som omtänksamma utan att vara det är manipulativa och ute efter att dupera sin omgivning.

Jag tycker att det är väldigt vanligt att folk idealiserar sig själva, d v s ser sig själva som bättre än vad de är. Självidealisering är så vanligt att man skulle kunna säga att det är normalt. Bra självkännedom är ganska sällsynt.
2020-04-19, 19:20
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag vet inte ens hur röstningen går till och skulle aldrig orka sitta och glo på dessa människor mer än en timme om dagen. Det räcker och sen är man nöjd. Heja Sami!
Men här orkar du sitta timme efter timme Själv skulle jag aldrig denna säsong lägga en timme och se en vinklad snuttifierad version av vad som sker i huset

Ja heja Sami!
2020-04-19, 19:21
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Därför att ni inte får hela bilden. Ni ser bara en liten del av det som händer. Du tror det hade varit bra avsnitt om de varit med att amilia mest ligger i sängen som hon gör? Nej de tar med de få minuterna per dag då hon gör något. Haha spånig och kommunist säger mer om dig. Vem har sagt att jag betalar för att kolla live?
Och många av dom som följer live vill ha ut henne men "puckon" som kollar avsnitt röstar kvar henne.
Om hon stod upp, skulle du känna att du fick valuta för pengarna då? Jag ser det roliga i att hon alltid ligger ned och äter.
2020-04-19, 19:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Då skulle ju få här få rösta. Sen att några är så insatta så dom inte kan slita sig från att titta på skärmen med risk för att missa en prutt eller något annat intressant kullerbyttaliknande. Kanske ett skrik från rödtotten eller slemmet Mergin? Rösta på ni då jag fullständigt skiter i vem som åker ut ändå. Hoppas bara att Sami vinner pengarna.
Aaa, du verkar ju definitivt skita i vem som åker ut, med tanke på att du var tvungen att spy galla på alla som inte vill behålla Amilia. Mycket troligt att det kvittar för dig.

Bara att inse att Rondellen far ut på måndag.
Bannlyst
Så nu händer inget förens 21:00 i morgon?
Måste säga att deltagarna är rätt dåliga på att hitta på egna aktiviteter lr försöka värva röster inför morgondagen.
Medlem
avcs avatar
Citat:
Då skulle ju få här få rösta. Sen att några är så insatta så dom inte kan slita sig från att titta på skärmen med risk för att missa en prutt eller något annat intressant fenomen. Som ett skrik från rödtotten eller slemmet Mergin. Rösta på ni då jag fullständigt skiter i vem som åker ut ändå. Hoppas bara att Sami vinner pengarna.
Håller med, men att bara se kvällsprogrammen gör att man även kan missa tidigare händelser med påverkan på desamma.

Vem folk röstar på skiter jag också i, så länge man inte är iGnorant och röstar med arslet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Håller med i allt
Skulle vara en omröstning för de som bara följde liven och en som bara följde avsnitten. Hade varit intressant att se röstfördelningen då. Samma här på FB, en tråd för de som följer liven och en för de som bara kollar avsnitten. Så tröttsamt med de som är som ettriga småhundar som inte fattar varför man inte sväljer rakt av det som serveras i kvällsavsnitten.

Verkar väldigt trött stämning i huset just nu.

Ja det hade varit intressant. 1h avsnitt där amilia är det stor skillnad mot live.
2020-04-19, 19:24
Medlem
Chandler Bings avatar
Tycker synd om Lennie. Han har klivit in huset för att vara med i Big brother. Inte vara rekvisita åt ett gäng idioter som suger ut all energi han har. Han tar uppdragen på största allvar och tycker dessutom att det är KUL. Tänk om alla hade varit som honom, då hade det blivit kul tv. Nu är det Norén liknande personer som är så ointressanta att följa. Varför valde dessa döskallar att skriva på en massa dokument och sen kliva in i ett hus på 100 dagar? Det är ett mysterium. Hoppas Lennie går långt och vinner skiten.
2020-04-19, 19:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Aaa, du verkar ju definitivt skita i vem som åker ut, med tanke på att du var tvungen att spy galla på alla som inte vill behålla Amilia. Mycket troligt att det kvittar för dig.

Bara att inse att Rondellen far ut på måndag.
Jag skiter fullständigt i vem som åker ut. Dock är det roligare att varje dag kl. 19 se Amialia röra om i grytan. Ville jag bara höra skrik och se folk hoppa omkring skulle jag byta kanal till nåt barnprogram.
2020-04-19, 19:27
Medlem
Miraquellas avatar
Vad var det där med bikten?
2020-04-19, 19:27
Medlem
Citat:
Om hon stod upp, skulle du känna att du fick valuta för pengarna då? Jag ser det roliga i att hon alltid ligger ned och äter.

Hahaha, hade kanske varit mer positiv om hon hade fått straff när hon vägrar göra saker. Hon har kommit undan med så mycket. Det roligaste är när hon blir arg.
2020-04-19, 19:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag skiter fullständigt i vem som åker ut. Dock är det roligare att varje dag kl. 19 se Amialia röra om i grytan. Ville jag bara höra skrik och se folk hoppa omkring skulle jag byta kanal till nåt barnprogram.
Gäsp ingen bryr sig, jävla dyngskalle.

Ont: fler röster lagda på Amilia. Hoppas att resten gör detsamma. Äntligen ska vi slippa henne i tv-rutan. Det är dags för henne att åka hem till Lilla Essingen med sin katt Belle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in