2020-04-19, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Människor som inte bryr sig om andra bryr sig inte heller om vad andra tycker om dem. En del tolkar det som att de "de står för vad de är."
Så kan man se det. Man kan också se det som att de som medvetet vill att andra ska se dem som omtänksamma utan att vara det är manipulativa och ute efter att dupera sin omgivning.
2020-04-19, 19:08
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Du verkar ju helt spånig. Varför skull inte folk få rösta? Är du någon djävla kommunist? Sen skulle jag aldrig lägga en enda krona på skiten men gillar att se Amilia på TV kl. 19 varje dag. Ni som betalar kan gott sitta där sen och glo på när folk gör kullerbyttor och skriker till. Hade jag skaffat nåt abonnemang så vore jag djävligt förbannad om huvudrollsinnehavaren röstades ut av puckon.
Klart fan att kvalitet skall gå före kvantitet, alla dagar i veckan. Precis som med politik; är man oinsatt/naiv/efterbliven skall man, logiskt sett, inte få rösta.
2020-04-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Du verkar ju helt spånig. Varför skull inte folk få rösta? Är du någon djävla kommunist? Sen skulle jag aldrig lägga en enda krona på skiten men gillar att se Amilia på TV kl. 19 varje dag. Ni som betalar kan gott sitta där sen och glo på när folk gör kullerbyttor och skriker till. Hade jag skaffat nåt abonnemang så vore jag djävligt förbannad om huvudrollsinnehavaren röstades ut av puckon.

Därför att ni inte får hela bilden. Ni ser bara en liten del av det som händer. Du tror det hade varit bra avsnitt om de varit med att amilia mest ligger i sängen som hon gör? Nej de tar med de få minuterna per dag då hon gör något. Haha spånig och kommunist säger mer om dig. Vem har sagt att jag betalar för att kolla live?
Och många av dom som följer live vill ha ut henne men "puckon" som kollar avsnitt röstar kvar henne.
2020-04-19, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Printa gärna lite olika undersökningar och lägg upp här, kan vara intressant för oss som inte är med i alla grupper osv.

https://imgur.com/a/xSGG4wT
2020-04-19, 19:12
Medlem
Zingo2s avatar
Allvarligt, hur kan dom visa Jassa när hon ligger och kollar på ett foto?
2020-04-19, 19:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Klart fan att kvalitet skall gå före kvantitet, alla dagar i veckan. Precis som med politik; är man oinsatt/naiv/efterbliven skall man, logiskt sett, inte få rösta.
Då skulle ju få här få rösta. Sen att några är så insatta så dom inte kan slita sig från att titta på skärmen med risk för att missa en prutt eller något annat intressant kullerbyttaliknande. Kanske ett skrik från rödtotten eller slemmet Mergin? Rösta på ni då jag fullständigt skiter i vem som åker ut ändå. Hoppas bara att Sami vinner pengarna.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-19 kl. 19:16.
2020-04-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
https://imgur.com/a/xSGG4wT

Tack, det har nog aldrig varit så tydligt vem som borde lämna om det inte riggas.
2020-04-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Vem röstar man bäst på om man vill se Amilia stanna?

Julia?

Om man ska gå på inlägget med hjärtan på instagram ser det ut som att Martin ligger mest pyrt till. Men det är svårt att sia om. Många som velat ha ut Amilia har även ändrat sig till Jassa istället. Julia har jag inte sett så mycket kritiskt om som de övriga. Mergim ser ut att ha störst stöd iaf.
2020-04-19, 19:17
Medlem
Zoom008s avatar
Jag vet inte ens hur röstningen går till och skulle aldrig orka sitta och glo på dessa människor mer än en timme om dagen. Det räcker och sen är man nöjd. Heja Sami!
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Känner precis samma, tramsig nivå nu, känns också som att folk börjar bli riktigt trötta (inte så konstigt). Men ja hade gärna sett Glasman till slutet, dels för att ha någon i huset som säger typ det man själv tänker, dels för att se hur hans och Julias relation hade kunnat utvecklas. Men ändå glad för hans skull för han verkar vara svinnöjd nu, och kul att följa honom på insta ändå.

Tack. Skönt att det finns tänkande varelser. Skall ta och följa Glasman på insta också men måste skaffa konto först. Har aldrig gillat insta men sambon tjatar om det och hon följer Glasman så jag kikar på killen ibland när han kör live. Glasman är nog den som jag skulle kunna ta en bärs med och jiddra lite om livet. Jag ser faktiskt ingen annan i huset som jag skulle kunna snacka med, möjligen Sami eller kanske också Frida.

Annars är det en mycket låg nivå. Skrik, bajshumor eller klängande är inte min grej.
Men nu är det som det är och jag hoppas att Amelia lämnar då jag har sett väldigt oroande sidor av en människa som ständigt lever på att sänka andra. Missförstå mig inte, hon är säkert underhållande för de som älskar intriger och öppen mobbning.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Jag ser hellre på personer som tycker uppdrag och utmaningarna är roliga och som själv hittar på saker att göra än nån som amilia som gnäller och vägrar göra saker. Som har huvudvärk eller börjar gråta när hon ska göra något. Dom som bara kollar avsnitten borde inte få rösta.
Håller med i allt
Skulle vara en omröstning för de som bara följde liven och en som bara följde avsnitten. Hade varit intressant att se röstfördelningen då. Samma här på FB, en tråd för de som följer liven och en för de som bara kollar avsnitten. Så tröttsamt med de som är som ettriga småhundar som inte fattar varför man inte sväljer rakt av det som serveras i kvällsavsnitten.

Verkar väldigt trött stämning i huset just nu.
2020-04-19, 19:18
Medlem
I fredags kom det fram att Martin Forstén kysst Amilia Stapelfeldt vid två tillfällen.*
Då hade han sedan tidigare inlett en intim relation med Jasmine Armstrong.*
På lördagen beslutade hon sig därför att göra slut.*

https://www.aftonbladet.se/a/wPGz7M

Jasmine Armstrong och Martin Forstén är autonominerade.
Detta efter att ha brutit mot pakt- och nomineringsreglerna.*

Martin sa även att han skulle fira om Amilia Stapelfeldt skulle hänga*löst nästa vecka. Jasmine svarade då att det är Frida Skoglund som åker. Sen kom hon på sig själv.
– Åh skit, vi fick inte prata.*

https://www.aftonbladet.se/a/Vb8MM4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in