2020-04-19, 19:00
Medlem
Vem röstar man bäst på om man vill se Amilia stanna?

Julia?
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Jag ser hellre på personer som tycker uppdrag och utmaningarna är roliga och som själv hittar på saker att göra än nån som amilia som gnäller och vägrar göra saker. Som har huvudvärk eller börjar gråta när hon ska göra något. Dom som bara kollar avsnitten borde inte få rösta.
Du verkar ju helt spånig. Varför skull inte folk få rösta? Är du någon djävla kommunist? Sen skulle jag aldrig lägga en enda krona på skiten men gillar att se Amilia på TV kl. 19 varje dag. Ni som betalar kan gott sitta där sen och glo på när folk gör kullerbyttor och skriker till. Hade jag skaffat nåt abonnemang så vore jag djävligt förbannad om huvudrollsinnehavaren röstades ut av puckon.
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
För er som missat omröstningen:

https://www.strawpoll.me/19815401/r
Men röstar officiellt gör man via tv4-appen?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Nu är inte din röst övervägande och jag hoppas att du får sitta sen och glo på ett grått täcke i flera veckor. Kanske att du blir väckt av lite skrik får Julia och Mergin mellan varven. Är så djävla glad att jag inte lagt en krona på något dygnetrunt då jag vet hur punschiga folk är och röstar ut alla som är roliga att titta på. Idiot!
Min röst? Tror du att jag bara röstat en gång!? Jag har lagt en jävla massa röster på Stapelfeldt.

Hon ryker på måndag. 🙃 Ska bli ett sant nöje!
2020-04-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Man måste ju vara lite korkad för att tro på konspirationen att hennes tårar är fejk haha. Hon må vara något ointelligent och högljudd, men jag kan leva med det eftersom hon är ärlig, har lite ryggrad och verkar vara en godhjärtad människa.
Flera deltagare har ju noterat och påpekat att de anser att hon spelar över för kameran. Sami och Glasman t.e.x, som jag inte skulle klassa som "korkade".
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-19 kl. 19:37.
2020-04-19, 19:01
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fattar inte att Lennie INTE får panik av att Mergim är som längst två meter i från honom, och följer honom vart han än går. Amilia har fått mycket skit för att hon ränner efter Lennie hela tiden, MEN MERGIM DÅ! Kära söta nån..
2020-04-19, 19:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddChavez
Vem röstar man bäst på om man vill se Amilia stanna?

Julia?

Svårt, men jag röstade på Julia för att jag är trött på henne.
2020-04-19, 19:03
Bannlyst
Nu har jag sett tre olika undersökningar och alla säger att Amilia åker ut i morgon.
Dom som röstar i dom kan ju inte tänka så annorlunda än andra, så om inte Amilia ryker i morgon är det riggat.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Min röst? Tror du att jag bara röstat en gång!? Jag har lagt en jävla massa röster på Stapelfeldt.

Hon ryker på måndag. 🙃 Ska bli ett sant nöje!
Jag förväntade mig inget annat av dig heller. Sen får du sitta och glo på när dom gör kullerbyttor i flera veckor. Kanske att någon sätter på sig en rolig mössa också eller annat skoj.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Visst att hon är något högljudd i stunder, men hur ofta är det egentligen?
Tillräckligt ofta för att folk i huset ska må dåligt av det.
2020-04-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Nu har jag sett tre olika undersökningar och alla säger att Amilia åker ut i morgon.
Dom som röstar i dom kan ju inte tänka så annorlunda än andra, så om inte Amilia ryker i morgon är det riggat.

Printa gärna lite olika undersökningar och lägg upp här, kan vara intressant för oss som inte är med i alla grupper osv.
2020-04-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Svårt, men jag röstade på Julia för att jag är trött på henne.

Är också extremt trött på Julia men vill samtidigt inte slösa bort min röst. Om det är fler som röstar på Mergim så kan jag hoppa på det tåget också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in