2020-04-19, 17:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hoppas att du betalar för att sitta och glo sen på skärmen 24/7. Idioter som röstar bort den enda intressanta i dagsläget. Man spar godbiten till sist och röstar bort på målsnöret. Folk som inte fattar att Amalia gör hela programmet nu är mer korkade än alla nördar därinne tillsammans. Djävla idioter!
Sug mitt rövinnehåll.

Amilia ska inte få mer tv-tid. Det räckte med 1 vecka för att man skulle fatta att hon måste ut. Det roliga är att hon inte har en aning om att folk velat ha ut henne sedan starten.
2020-04-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfraGul
Ja, lite så!

Fråga mig dock inte hur det var för det kommer jag inte ihåg.
Det finns ett foto på oss på Facebook från den kvällen och kollar man på mig är det ett under att jag ens fick upp den. Ögonen i kors och en ölflaska i mungipan.

Kom igen nu, bildbevis!
2020-04-19, 17:58
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Hoppas att du betalar för att sitta och glo sen på skärmen 24/7. Idioter som röstar bort den enda intressanta i dagsläget. Man spar godbiten till sist och röstar bort på målsnöret. Folk som inte fattar att Amalia gör hela programmet nu är mer korkade än alla nördar därinne tillsammans. Djävla idioter!
Hur fan tänker du? Intressant att kolla på någon som ligger på sängen/soffan dygnet runt?
2020-04-19, 17:58
Medlem
__Alez__s avatar
Be alla i ert hushåll rösta ut Amilia ring mormor,morfar, farmor, farfar grannar och annat löst folk.

AMILIA OUT.
2020-04-19, 17:59
Medlem
Zoom008s avatar
När man tar bort huvudrollsinnehavare så blir det kul att se vad ni kommer skriva om på tisdag. Helt sjukt att ta bort det enda som håller skiten vid liv. Jag bryr mig dock inte eftersom jag bara glor på TV-tiden. Blir lite tristare även där förmodligen när man ska se turturduvurna och gaphalsarna fram till maj.
2020-04-19, 17:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Hon gör ner hela programmet. Hon kommer inte komma med nåt nytt. Har man sett det hon bjussat på i 70 dagar är man klar med det nu. Vill hellre se hur de hon tryckt ner kommer bli när hon försvinner. Tänk Lennie och Mergim utan koppel t ex.
Vill man se någon med komisk talang och verbal förmåga finns det annan underhållning som är väldigt mycket bättre.
2020-04-19, 18:00
Medlem
Zingo2s avatar
Man ser hur Sa och Am skäms över de andra.🙈
2020-04-19, 18:00
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sug mitt rövinnehåll.

Amilia ska inte få mer tv-tid. Det räckte med 1 vecka för att man skulle fatta att hon måste ut. Det roliga är att hon inte har en aning om att folk velat ha ut henne sedan starten.
Och vad förväntar du dig fram till final att få se för underhållning? Idiot!
2020-04-19, 18:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
😀😀😀 Hur tänker du, om du tänker?😀😀😀😀😀😀
2020-04-19, 18:02
Medlem
missprisonmikes avatar
Flashback måste vara lika enat som vi var när vi fick ut Anty! Nu skall Amilia ut!!
2020-04-19, 18:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Och vad förväntar du dig fram till final att få se för underhållning? Idiot!
Ditt språk till andra skribenter förklarar väldigt väl varför du uppskattar elaka Am. Nödvändigt att kalla de som inte tycker som du för idioter.

OnT: Tycker det är dags att skifta par. Am kan köra med Martin eller Lennie nu.
2020-04-19, 18:03
Medlem
Citat:
När man tar bort huvudrollsinnehavare så blir det kul att se vad ni kommer skriva om på tisdag. Helt sjukt att ta bort det enda som håller skiten vid liv. Jag bryr mig dock inte eftersom jag bara glor på TV-tiden. Blir lite tristare även där förmodligen när man ska se turturduvurna och gaphalsarna fram till maj.

Jag håller med. Amilia kan man ju plocka ut när som, så vill man att Sami ska vinna, så ut med ex Jasmine nu, som har ett stort stöd.
Sen tillför hon ju med ungefär ingenting. Så tråkig att titta på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in