2020-04-19, 17:06
Medlem
Bbbloopers avatar
Så där nu har Amilia fått ett par extra röster härifrån också!
Bye bye imorgon
2020-04-19, 17:07
Medlem
Zingo2s avatar
Jassa ser inte glad ut nu när Martin är glad. Vill hon spela svår?
2020-04-19, 17:08
Medlem
ska man rösta på den som ska STANNA eller LÄMNA?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hjälp vad Lennie skriker.

Hur kommer det sig att Am bildat par med Sami?
Hon tror hon får mer röster. Det hon inte vet är vi röstar UT. Inte kvar.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon vill vara kvar i BB.
Var det hennes initiativ alltså?
Less på att folk blir som plåster på honom så fort de hänger löst. Virr, Alex och nu Am.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Men alltså. Blir så förvånad att personer i den här tråden hellre vill ha ut Jassa än Amilia? Vart har ni varit de senaste 70 dagarna?
Du är förvånad över att alla människor inte tycker exakt likadant?
Medlem
Amilia har blivit en helt annan person sen hon fick reda på att hon hänger löst. Helt plötsligt dansar hon, sjunger, bjuder på sig själv och försöker synas så mycket som möjligt med Sami då hon vet att han är bland favoriterna. Så genomskinligt o jag orkar inte med henne längre. Detta kan vara vår enda chans att få ut henne. Vad säger discord?
2020-04-19, 17:09
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jassa ser inte glad ut nu när Martin är glad. Vill hon spela svår?

Tror snarare att hon är irriterad på att se Amilias nylle.
2020-04-19, 17:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vadå ta tillbaka? Det har hon inte gjort, tvärt om. Nyss i sovrummet och vred om kniven lite till.
Wtf jag tolkade det så haha
Nu idag märktes det tydligt att det är slut. Det är inte så lätt. Jasmine är som ett barn i huvudet.
2020-04-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Fortsätter de med tävlingar kan Martin vinna sig till en finalplats som kunde gått till nån annan. Och ja, många tycker synd om Jasmine nu ser jag, t.o.m såna som tidigare brukade kritisera henne. Inte här men på Instagram. Hon vet hur hon ska trycka på vissas knappar.

Exakt så och då behöver inte de kärlekskåta jävlarna rösta kvar både Martin och Jasmine utan lägger allt på Jasmine. Ja det är väldigt tydligt att stödet för henne har växt ofattbart mycket senaste dagarna. Folk är så fruktansvärt lättlurade.
2020-04-19, 17:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Amilia har blivit en helt annan person sen hon fick reda på att hon hänger löst. Helt plötsligt dansar hon, sjunger, bjuder på sig själv och försöker synas så mycket som möjligt med Sami då hon vet att han är bland favoriterna. Så genomskinligt o jag orkar inte med henne längre. Detta kan vara vår enda chans att få ut henne. Vad säger discord?
Jag föreslår att vi reggar flera konton på tv4-appen med temporära emails och säkerställer att hon flyger ut.
2020-04-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Har inte discord. Men hon är minst omtyckt på alla sidor. Hon ryker garanterat! Har sett en del mot Jasmine också, främst de som gillar rosa rummet men det räcker inte. Är övertygad om att Amilia åker. Hoppas vi lyckas få ut Jasmine nästa vecka, hon har dock vunnit massa sympatiröster senaste dagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in