2020-04-19, 16:54
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Går det rösta på båda?
Ja, om du är inloggad på olika konton. Jag har lagt fyra röster på Amilia. Bara hålla tummarna att alla andra gör samma sak.
2020-04-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Går det rösta på båda?
Om du har wifi, så kan du rösta en gång via wifi. Koppla ner och rösta via mobilnätet nästa gång.
2020-04-19, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Snuttis klarar du inte av andras åsikter så kan du lämna internet på en gång. Det du skriver är endast dina egna fantasier, det finns ingen chans på denna planet att de kan trixa med siffrorna så att hon vinner. Sami/Lennie har legat på mellan 20-40% i synliga omröstningar medan hon legat på runt 5%. Inse faktum, Amilia kommer inte vinna detta. Jasmine däremot har haft betydligt högre röstningsprocent och har vunnit mycket röstar av denna situation och kommer vinna ännu mer när hon tar tillbaka honom, Jasmine har alltid varit en klar favorit efter Lennie och Sami. Jag kan absolut sträcka mig till att produktionen vill ha en kvinna som vinnare och det är mycket möjligt att det blir Jasmine om hon inte röstas ut nu.

Hon vann en tittaromröstning mot 3 lr 4 andra, vilket var extremt oväntat.
2020-04-19, 16:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Snuttis klarar du inte av andras åsikter så kan du lämna internet på en gång. Det du skriver är endast dina egna fantasier, det finns ingen chans på denna planet att de kan trixa med siffrorna så att hon vinner. Sami/Lennie har legat på mellan 20-40% i synliga omröstningar medan hon legat på runt 5%. Inse faktum, Amilia kommer inte vinna detta. Jasmine däremot har haft betydligt högre röstningsprocent och har vunnit mycket röstar av denna situation och kommer vinna ännu mer när hon tar tillbaka honom, Jasmine har alltid varit en klar favorit efter Lennie och Sami. Jag kan absolut sträcka mig till att produktionen vill ha en kvinna som vinnare och det är mycket möjligt att det blir Jasmine om hon inte röstas ut nu.

Exakt du har helt rätt men vissa är så jävla dumma att dom inte fattar att skådespelaren kommer pussa Martin när dom båda får stanna kvar vänta och se bara!! Sen kommer hon komma till final genom att skådespela!! Hon kommer inte hänga löst nästa vecka om hon är kvar, det kommer Lennie göra och Mergim.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-19 kl. 16:59.
2020-04-19, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Att spela poker med fejkpengar kan vara det tråkigaste som finns.

Japp, som typ spela om tändstickor.
Har du en gång spelat om pengar med tusentals kr i potten så går det aldrig gå tillbaka till låtsaspoker, möjligtvis klädpoker 😷
2020-04-19, 17:00
Medlem
Nyligen slagt på streamen, kan någon briefa mig om vad som händer? Vad är det för rum dom är i?
2020-04-19, 17:01
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Försvinn själv Jassa ska ut vem fan vill ha henne kvar hon är falsk, Amelia är iallafall ärlig säger vad han tycker och speler inget skådespeleri som jassa gör. Om jassa är kvar och Martin så kommer dom pussa varandra och allt är som innan... Hon bara spelar och överdriver nu för att kunna vara kvar..
Men ge dig nu!
Du behöver inte vara orolig, din älsklingsMergim KOMMER överleva utan sin flodhästmamma!
Han har ju kvar Lenny, för guds skull. Dom skulle må jättebra utan Amilias onskefulla inflytande.😉
2020-04-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bara statistik
Tack
Medlem
icons avatar
Hjälp vad Lennie skriker.

Hur kommer det sig att Am bildat par med Sami?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Hon vann en tittaromröstning mot 3 lr 4 andra, vilket var extremt oväntat.

Hon vann en enda tittaromröstning som varade i kanske vadå, 20 minuter en morgon? Vet du hur många tittaromröstningar Jasmine har vunnit? kan säga att det är betydligt fler, hon stod emot flera favoriter i början förutom Sami och tog alla. Även när det gått så långt att hon tänker daska till Martin i facet så kommer hennes små flickfans och försvarar henne. Du fattar uppenbarligen inte hur kåta folk som tittar på Big Brother är på kärlekshistorier.
2020-04-19, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hjälp vad Lennie skriker.

Hur kommer det sig att Am bildat par med Sami?
Hon vill vara kvar i BB.
2020-04-19, 17:05
Medlem
Citat:
Röstar självklart ut Jasmine. Bör inte ens vara någon diskussion. Är Martin och Jasmin kvar kommer hon förlåta honom imorgon och så tycker alla att dom är så puttenuttegulliga och kommer rösta för att behålla båda till slutet, sånt går hem och självklart vet Jasmine det. Tror också så dåligt om Martins fyllesinne att några fyllor i huset utan Jasmine och han är där och suktar efter Amilia igen Det är väl drama och kaos man vill se i huset.
Fortsätter de med tävlingar kan Martin vinna sig till en finalplats som kunde gått till nån annan. Och ja, många tycker synd om Jasmine nu ser jag, t.o.m såna som tidigare brukade kritisera henne. Inte här men på Instagram. Hon vet hur hon ska trycka på vissas knappar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in