2020-04-19, 16:38
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Amilia: Herregud! De som gör de här drinkarna känner jag!
Känns som hon försa sig litegrann. Produktionen skyddar henne.
2020-04-19, 16:39
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Amilia: Herregud! De som gör de här drinkarna känner jag!

Suck!
Och så riktar hon sig mot närmasta personen (Martin) och sätter igång med Amiliashow...
Martin lyssnar inte, vänder sig och går 😂

Vem fan bryr sig om
”en gång när jag var ute så löste bilden upp sig i drinken”
KÄFTEN!
2020-04-19, 16:39
Medlem
mscatzys avatar
Drömscenario: Jass och Martin tillsammans igen innan Amilia åker ut och sedan Amilia ut på måndag. In your face Amilia
2020-04-19, 16:40
Medlem
icons avatar
Am har sagt att hon känner kända personer som har stora konton att ragga röster på åt henne. Berätta gärna om ni ser att det börjar dyka upp på IG eller twitter eller vart det nu kan vara konton som uppmanar att behålla Am. Vore intressant att se vilka som stöttar henne när det väl gäller.
2020-04-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Känns som hon försa sig litegrann. Produktionen skyddar henne.
Nej då hade de kört på rösta kvar idag. Om de skyddade henne förut så gör de inte det längre verkar det som. Tror de vill ha ut henne.
Senast redigerad av Virgo1 2020-04-19 kl. 16:50.
2020-04-19, 16:43
Medlem
Zingo2s avatar
Varför tror ni Jassa satte sig vid pokerbordet dit Martin gick? Hon vill göka ikväll!
2020-04-19, 16:43
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Am har sagt att hon känner kända personer som har stora konton att ragga röster på åt henne. Berätta gärna om ni ser att det börjar dyka upp på IG eller twitter eller vart det nu kan vara konton som uppmanar att behålla Am. Vore intressant att se vilka som stöttar henne när det väl gäller.
Bara att massanmäla de inläggen så att de blir censurerade av algoritmerna på sociala medier så att hon har så liten chans som möjligt att bli kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nej då hade de kört på rösra kvar idag. Om de skyddade henne förut så gör de inte det längre verkar det som. Tror de vill ha ut henne.
True. Men jag tror det var kört så fort Martin och Jasse blev autonominerade. Då kunde produktionen inte längre rädda Amilia. För hon fick flest röster. De begick ett misstag där. Men det är bra. Nu måste hon åka.
2020-04-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför tror ni Jassa satte sig vid pokerbordet dit Martin gick? Hon vill göka ikväll!

ja allt är ju bara skådespel inför imorgon för att få stanna på tisdag är allt normalt igen
2020-04-19, 16:45
Medlem
Röstar självklart ut Jasmine. Bör inte ens vara någon diskussion. Är Martin och Jasmin kvar kommer hon förlåta honom imorgon och så tycker alla att dom är så puttenuttegulliga och kommer rösta för att behålla båda till slutet, sånt går hem och självklart vet Jasmine det. Tror också så dåligt om Martins fyllesinne att några fyllor i huset utan Jasmine och han är där och suktar efter Amilia igen Det är väl drama och kaos man vill se i huset.
2020-04-19, 16:46
Medlem
sweaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De klipp som postats här i tråden har varit från 6-7 mars, dvs Martins tredje vecka i huset.

Ja, alla har nog städat idag, t o m Amilia torkade köksbänken och golvet. Jass kanske smet undan, jag vet inte.
Kłippen jag såg där var bara när amilia raggar som fan och sen kommer jasmine och hånglar. Eller har jag fel? Kollar igen.

Åh kors i taket, då förtjänar dom lite fest ikväll då
2020-04-19, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Röstar självklart ut Jasmine. Bör inte ens vara någon diskussion. Är Martin och Jasmin kvar kommer hon förlåta honom imorgon och så tycker alla att dom är så puttenuttegulliga och kommer rösta för att behålla båda till slutet, sånt går hem och självklart vet Jasmine det. Tror också så dåligt om Martins fyllesinne att några fyllor i huset utan Jasmine och han är där och suktar efter Amilia igen Det är väl drama och kaos man vill se i huset.

Försvinn från tråden tack, vill du Amilia ska vinna BB?
Om hon är kvar kommer hon få Lennie att ge bort segern och Sami att göra bort sig på ett lr annat sätt med hjälp av produktionen.
Amilia måste ut NU.
2020-04-19, 16:47
Medlem
Men alltså. Blir så förvånad att personer i den här tråden hellre vill ha ut Jassa än Amilia? Vart har ni varit de senaste 70 dagarna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in