2020-04-19, 14:18
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hur fan kan Martin kyssas med Amilia av alla tjejer där.
Han måste ha någon sjuk fetish som han behöver söka hjälp för. Jag hade på riktigt hellre ätit bajs i 25 år än att slafsa med Amilia.
2020-04-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hur fan kan Martin kyssas med Amilia av alla tjejer där.

Var ju hon som stal en kyss och kom smygande bakifrån. Inte direkt som att han "kysste" henne.
2020-04-19, 14:20
Medlem
UT med JASMINE imorgon!

Amilia kommer vara nominerad nästa v igen.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Fast jag tycker inte att han har ett ansvar att va trogen i det läget.

Martin vet ju inte var han har Jasmine eller att deras grej skulle utvecklas till det dom har idag, vid det tillfälle för kyssen hade dom ju inte ens tagit på varandra än, ännu mindre haft sex.

Jag skulle aldrig vara "trogen" mot en tjej jag inte ens legat med.

Speciellt inte i ett big brother hus med kameror, snacka om att låta sig tofflas.

Man ska vara trogen mot en tjej som inte särar på benen inför hela svenska folket som någon liten hundvalp

Nej jag tror Jasmine inte har så starka känslor och att hon har detta som ursäkt för att kasta bort Martin utan att se dålig ut i tv.

Jag menar inte att misstaget var att han var sk "otrogen". Misstaget för honom själv var att överhuvudtaget ge uppmärksamhet och hångla med en sådan som Amilia. Alltså i det här fallet Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
UT med JASMINE imorgon!

yes sir!
2020-04-19, 14:21
Medlem
xrlpyts avatar
Frida lyfter städningen idag och det verkar som att mer eller mindre alla redan har städat en hel del. Utom Amilia då, som sminkade sig i stället.. hur ska hon ta sig ur det här tro? HAR vi en gråtattack om 10.. 9.. 8.. 7.. ?
2020-04-19, 14:22
Medlem
jasmin kommer att tro att hon fick ut Amilia imorgon om hon ryker pga av sympati så tyckte man synd om henne och röstade ut amilia för hon höll på med hans kille! NO NO NO NO..
tänk om , tänk rätt
rösta ut jasmin istället
2020-04-19, 14:22
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
UT med JASMINE imorgon!

Nix! Amilia ska ut, sen Mergim.
2020-04-19, 14:23
Medlem
mscatzys avatar
Skämtar hon?!?! Påtalar att vissa personer lämnar sina saker framme i badrummet. Städa din egen skit först!
2020-04-19, 14:23
Medlem
Japp, Jasmine står på tur!
2020-04-19, 14:25
Medlem
Klarar inte av att titta på eller höra Amilia, byter nästan alltid kamera då hon främst hörs. Gjort länge! Tänk för Jasmine då.. Amilia är inte bara vidrig för henne utan hon har dessutom varit på hennes kille. Fattar inte hur hon klarar det, håller fan själv på bryta ihop av det här!

Hemskt att se Martin så ledsen när man vet att Amilia kryddat det som hänt och att han inte minns och inte kan inte säga emot. Fy fa-an. 🤮 Med tanke på hur sumpigt de mår borde de få något från produktionen, video från familjen, få veta vilken vecka det hände och hur, någonting. Mergim fick ju se att Amilia inte hade mordhotat honom samt meddelande från familjen om att de inte kände igen honom. Nu om någon gång är det läge att produktionen gör något!
2020-04-19, 14:26
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jasmin kommer att tro att hon fick ut Amilia imorgon om hon ryker pga av sympati så tyckte man synd om henne och röstade ut amilia för hon höll på med hans kille! NO NO NO NO..
tänk om , tänk rätt
rösta ut jasmin istället

Ja, det är exakt vad hon kommer tro. Hon kommer kanske också tolka det så att tittarna tycker att det var mer Amilias fel än Martins. Men, lyssna snälla, detta är enda chansen vi har att få ut Amilia. Får vi inte ut henne nu så kommer hon sitta i finalveckan. Hon kommer alltså vara en av de som har varit i huset från början till sista dagen Vill vi ge henne det? Jag säger nej. Hon ska känna hur det känns att bli utröstad för att man inte är omtyckt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in