2020-04-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag undrar om Amilia har haft ett riktigt förhållande på utsidan. Känns mer som om hon lever på one-night-stands för att få närhet och bekräftelse.

Tror du hon ens haft ONS? Det tvivlar jag på kanske med sig själv isf😂😂
2020-04-19, 14:02
Bannlyst
Varför säger inte Martin till Jasmine, men herre gud, tror du verkligen jag kysst den feta grisen, har du sett hur hur hon ser ut, tror du nån kille vill ta i det fettot överhuvudtaget?
Nu kan ju Jasmine tro att Martin varit lite sugen på blåvalen.
2020-04-19, 14:03
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Det Amilia gjort kan ju nästan klassas som ett sexuellt övergrepp. Hon var som ett plåster på Martin, även efter det att det var helt uppenbart att han bara var ute efter Jasmine. Så fort Martin fått i sig lite alkohol har hon blivit extremt närgången och gått på honom snabbt med försök till pussar och pussar, tagit hans hand och lagt det på sitt bröst och sagt att hon vill ligga med honom. Det Martin hade kunnat göra är att han hade kunnat reagera lite snabbare givetvis och tagit avstånd. Men Amilia är idioten i det här och jag håller alla tummar för att hon åker ut. Hade varit intressant och se vad som hade hänt om en kille betett sig likadant som Amilia..

Det var hans största misstag. Men som vi alla vet är Martin väldigt, väldigt seg stackarn.
Medlem
Citat:
Julia är nog innerst inne skadeglad för att Jass och Martin är splittrade eftersom hon ville ha Martin i början. Därför triggar hon upp stämningen och säger till Jass: "Han är vidrig."

Ja absolut, Julia är genomfalsk och hon är svinnöjd att Martin fått dissen, det är enda anledningen att hon är bästis med Jasmine nu, detta är lycka för Julia.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Tror du hon ens haft ONS? Det tvivlar jag på kanske med sig själv isf😂😂
Plattan i Stockholm är fullt med fräscha killar som gärna ställer upp för en kanyl eller två när Amilia traskar hem från krogen.
2020-04-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Plattan i Stockholm är fullt med fräscha killar som gärna ställer upp för en kanyl eller två när Amilia traskar hem från krogen.

Goddamnit mate you’re killing me over here!😂

OnT: Samiponken städar och gör det fint i huset
2020-04-19, 14:05
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Varför säger inte Martin till Jasmine, men herre gud, tror du verkligen jag kysst den feta grisen, har du sett hur hur hon ser ut, tror du nån kille vill ta i det fettot överhuvudtaget?

Ja, det funderade jag också på. Varför säger han inte rakt ut att han skulle aldrig vilja vara med Amilia. "Jag måste ha varit aspackad. Jag skäms om jag har hånglat med henne på fyllan. Ångest.
2020-04-19, 14:06
Medlem
Citat:
Det var hans största misstag. Men som vi alla vet är Martin väldigt, väldigt seg stackarn.

Fast jag tycker inte att han har ett ansvar att va trogen i det läget.

Martin vet ju inte var han har Jasmine eller att deras grej skulle utvecklas till det dom har idag, vid det tillfälle för kyssen hade dom ju inte ens tagit på varandra än, ännu mindre haft sex.

Jag skulle aldrig vara "trogen" mot en tjej jag inte ens legat med.

Speciellt inte i ett big brother hus med kameror, snacka om att låta sig tofflas.

Man ska vara trogen mot en tjej som inte särar på benen inför hela svenska folket som någon liten hundvalp

Nej jag tror Jasmine inte har så starka känslor och att hon har detta som ursäkt för att kasta bort Martin utan att se dålig ut i tv.
2020-04-19, 14:08
Medlem
esetts avatar
Som jag trodde, när det börjar vankas städning, vad gör Amilia då, jo sätter och sminkar sig.
2020-04-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Som jag trodde, när det börja vankas städning, vad gör Amilia då, jo sätter och sminkar sig.

Det är väl hennes absolut finaste egenskap? Att hon inte bidrar med mycket till huset? <3 😂😂
2020-04-19, 14:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna

Men han har ju gjort det! Det blir ännu mer fel då ju.
2020-04-19, 14:16
Medlem
Lunatics avatar
Hur fan kan Martin kyssas med Amilia av alla tjejer där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in