2020-04-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Inte girl-code. Code. Punkt. Gäller alla kön. Jag kan bara utgå ifrån mig själv. Om jag ser att en kille har en fling med någon annan skulle den killen vara ett big no-no, för mig. Svårare än så är det inte. Amilia menar på att hon är inte vän med Jass så därför har hon ingen skyldighet mot henne. Det betyder att om det hade varit hennes vän så hade hon aldrig gjort så för då hade hon haft en skyldighet. Där avslöjade hon sig BIG TIME.

Sant men i det skedet Martin och hon var i så fanns det inga tydliga signaler på att dom var ett "par" och det är hands off för alla andra.

Jasmine är en fjortis eftersom hon aldrig haft någon seriös relation, detta är på nivån av att ens flickvän i 6an har hållt handen med en annan kille på rasten.
2020-04-19, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Amilia kommer hundra procent vinna immunitet i något jävla spel ikväll.
Klart hon kommer göra det! Hennes vänner i produktionen vet ju säkert vilket spel hon är bäst på & fixar så hon vinner ikväll.
2020-04-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
I början av mars var det. v-3-4

Herregud, snacka om att sabba i onödan, då har tom Jasmines syster sett det och inte brytt sig när hon skrev brev att det var kul att Jasmine träffat någon och hångla med.

Jasmine har kastat bort hela sin chans med Martin i onödan, hoppas ludret blir bränd många gånger på utsidan.
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gemensamma vänner, hon snortar både det ena och det andra och pillertrillar :=)
Åfan haha. Hur klarar hon av att vara instängd? Borde ju ha sjuk abstinens.
Medlem
Citat:
Inte girl-code. Code. Punkt. Gäller alla kön. Jag kan bara utgå ifrån mig själv. Om jag ser att en kille har en fling med någon annan skulle den killen vara ett big no-no, för mig. Svårare än så är det inte. Amilia menar på att hon är inte vän med Jass så därför har hon ingen skyldighet mot henne. Det betyder att om det hade varit hennes vän så hade hon aldrig gjort så för då hade hon haft en skyldighet. Där avslöjade hon sig BIG TIME.

Det finns inga koder or whatsoever! Människan är en girig varelse och försöker alltid ta vad den vill ha! 😊 men det är sant mot en vän så tänker du åtminstone till en extra gång 😊 du kan ju inte säga att man tänker extra på främlingar 😁 Think about it
2020-04-19, 13:38
Medlem
Är det någon som minns när Amilia pratade med Martin, för inte alls länge sen, om att hon vill ligga med honom? Det kan inte ha varit för så många veckor sen.
2020-04-19, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Herregud, snacka om att sabba i onödan, då har tom Jasmines syster sett det och inte brytt sig när hon skrev brev att det var kul att Jasmine träffat någon och hångla med.

Jasmine har kastat bort hela sin chans med Martin i onödan, hoppas ludret blir bränd många gånger på utsidan.
Ja, hon är skräp och allt är extremt överdrivet. Allting är hur hennes synvinkel. Hon kanske var exklusiv med martin v3-4, men martin kanske inte tyckte det förrän v6-7. Hon är extremt omogen och de passar verkligen inte med varandra. Önskar bara att fuckboyen Martin hade lite stake i sig.
2020-04-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Är det någon som minns när Amilia pratade med Martin, för inte alls länge sen, om att hon vill ligga med honom? Det kan inte ha varit för så många veckor sen.
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/vad-%C3%A4r-po%C3%A4ngen-med-att-jag-vill-ligga-med-dig-om-jag-inte-kan-s%C3%A4ga-det-h%C3%B6gt-1253 1738
2020-04-19, 13:39
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe

Fast systern skrev på Instagram en gång med önskan att Jasmine skulle få veta att "Martin är en player".
2020-04-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Ja, hon är skräp och allt är extremt överdrivet. Allting är hur hennes synvinkel. Hon kanske var exklusiv med martin v3-4, men martin kanske inte tyckte det förrän v6-7. Hon är extremt omogen och de passar verkligen inte med varandra. Önskar bara att fuckboyen Martin hade lite stake i sig.

Håller helt med. Jösses.
2020-04-19, 13:40
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Åfan haha. Hur klarar hon av att vara instängd? Borde ju ha sjuk abstinens.
Du tror på detta🤪Säger allt😂
2020-04-19, 13:41
Medlem
Citat:
Hahaha! Bästa kommentaren

Men det är ju sant? Jag fick bilden av henne i början att hon håller det äkta! Men ack så fel jag hade 😂 efter lite skrap på ytan så ser man ”Made in China” 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in