2020-04-19, 13:31
Avstängd
jag är ledsen mina kamrater jag trodde aldrig det skulle hända men efter jassas skådespel denna helgen så kommer jag denna vecka att tyvärr tvingas till att rösta på jassa

amilia åker nog iallafall
Medlem
När julia, amilia och jasmine försvinner ut ur huset kommer det infinna sig en riktig chill mode i huset.
Medlem
Amilia kommer hundra procent vinna immunitet i något jävla spel ikväll.
Medlem
Jag undrar om någon vet exakt vilken vecka den här kyssen i köket var.

Som sagt Martin och Jasmine hade inget exklusive då, att hon i efterhand försöker få det till att hon och Martin var ett par är bara en billig ursäkt.

Hade Jasmine verkligen varit kär i Martin hade hon inte betett sig som hon gör nu, hon hade försökt lösa det mer.

Det är en jävla kyss dom har aldrig sagt att dom är ihop, hon tar detta på samma nivå som att ens flickvän skulle knullat med någon annan.

Men som sagt Jasmines längsta relation innan big brother på sina 26år är tydligen 3månader lång så i hennes värld var väl det som att hon och Martin i princip var gifta vecka 3

Fett omogen och osäker brud som sagt hoppas Martin går vidare hon är helt fucked upp, fett känsokall är hon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Är Julia pundare? Hur vet du det? Det är en genuin fråga alltså.
Gemensamma vänner, hon snortar både det ena och det andra och pillertrillar :=)
2020-04-19, 13:32
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är inte stolt över det men jag vill gärna se Amilia i skoluniform.

Själv skulle jag vilja se henne i kön till arbetsförmedlingen.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
I en otrohetsaffär ska man aldrig ta ut det på någon annan än ens egen partner? Dvs Martin i detta fall?

Att snacka girl-code hit och dit är bara skitsnack! De var inte ens ett ”par” då! Det har de egentligen aldrig varit bara spel för galleriet 😁

Inte girl-code. Code. Punkt. Gäller alla kön. Jag kan bara utgå ifrån mig själv. Om jag ser att en kille har en fling med någon annan skulle den killen vara ett big no-no, för mig. Svårare än så är det inte. Amilia menar på att hon är inte vän med Jass så därför har hon ingen skyldighet mot henne. Det betyder att om det hade varit hennes vän så hade hon aldrig gjort så för då hade hon haft en skyldighet. Där avslöjade hon sig BIG TIME.
Medlem
Blaisens avatar
Julia är så sjukt falsk! Ska hon tillbaka till Amilia sen och snacka skit? Hon säger att hon börjar ifrågaästta men inte sig själv tydligen?
2020-04-19, 13:33
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jullan är alldeles brun i ansiktet efter all rövslickeri hon gör goddamnit

Hahaha! Bästa kommentaren
2020-04-19, 13:34
Medlem
123....s avatar
Det ser ut som att Martin har en bula i vänstra tinningen.
Har Jasmine brödkavlat honom tro? ….
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag undrar om någon vet exakt vilken vecka den här kyssen i köket var.

Som sagt Martin och Jasmine hade inget exklusive då, att hon i efterhand försöker få det till att hon och Martin var ett par är bara en billig ursäkt.

Hade Jasmine verkligen varit kär i Martin hade hon inte betett sig som hon gör nu, hon hade försökt lösa det mer.

Det är en jävla kyss dom har aldrig sagt att dom är ihop, hon tar detta på samma nivå som att ens flickvän skulle knullat med någon annan.

Men som sagt Jasmines längsta relation innan big brother på sina 26år är tydligen 3månader lång så i hennes värld var väl det som att hon och Martin i princip var gifta vecka 3

Fett omogen och osäker brud som sagt hoppas Martin går vidare hon är helt fucked upp, fett känsokall är hon.

I början av mars var det. v-3-4
Medlem
riskns avatar
Jasmine säger att Sami triggade igång Alex när han tappade det helt sin sista vecka mot Mergim/Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in