2020-04-19, 12:14
Medlem
DjPuttes avatar
Han klarar inte av att bli konfronterad från Amilia & tittarnas sida om att Martin hållit på med henne, Enklast stå för vad du gjort ta konsekvensen av det hela istället för leka jag kommer inte i håg något!

Detta hade inte ens hänt på utsidan om ens de hade träffats men i huset är allt annorlunda, Jaha nu ska Jas börja smaska med Martin igen och tycka synd om han sedan lova han gör det inte mer jo tjena näsa fylla så står han och smeker Amilia igen och Jas sin vana trogen inte ser det
2020-04-19, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag har läst inlägg som Jass om att hon är falsk. Måste studera henne lite till men börjar luta åt att kanske ni har haft rätt. Såg faktiskt också där hon låg och pratade om efter BB. Tänkte att hon var ung och dum och vill brisera lite, men nu vet jag inte. Hon verkar känslokall. Hon har sjunkit. Martin har ökat för min del i alla fall. Han får gärna sitta i final. Inte för att jag tycker synd om honom men det finns något genuint med honom. Han har ju berättat att det var bra för honom att komma in i huset och lugna ner sig från allt.
Jag känner samma.
Någonting med Jasmine känns så... opålitligt. Hur hon ställer till med scener och skriker och gråter för hennes hjärta är ”krossat”. Hur hon blev ett par med Martin ens från början. Jag kände ALDRIG det var genuint från hennes sida. Jag tror hon gillade Sami genuint men skämdes för han passade inte in i hennes bild av ”BBs fina kärlekspar”. Däremot gjorde Martin det. Och hon har ju försökt skapa drama för allting för att skapa underhållning. Men det här var ju som en dröm för henne. Nu kommer hon och har hon fått massvis med sympatiröster.

Jag tror hennes nästa plan är att komma nära Sami igen. Kanske inte som att hon ”gillar” honom, såvida hon inte tror det gynnar henne med en sådan kärlekshistoria. Men hon vet han är populär.
2020-04-19, 12:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hahaha jag VISSTE att Jasmine skulle ta tillbaka Martin. Minns ni när hon sa att hon avslutade det "för alla kvinnor där ute"? Att ni minns det kan bero på att det uttalandet kom för typ 24 timmar sedan! 😂😂😂😂😂😂
2020-04-19, 12:19
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag har inte glömt men just på grund av att han är så pass ung och uppenbarligen saknat rätt typ av stöttning/fostran är han värd en chans att bättra sig.

Fyyy fan vad jag stör mig på Amilias konstanta skicka-runt-folk-att-kolla-hämta-åt henne!!!

Eller hur!
Och när Mergim bad henne om en grej EN gång så frågade hon om hon jobbade där. What the fuck? En tändare som hon själv hade lånat.
Sjukt beteende!
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Kul om de fick spela poker med brickor i olika valörer, dricka whiskey och röka cigarr. Hahaha!

Minns en säsong när de spelade poker och vann rätt bra med pengar.
Medlem
Jag undrar snus som dom bruger, liggar det i små packet og parat . Troede inte flickor andvender det så mycket. Er det for det er lettare i huset når man inte kan röcka
2020-04-19, 12:22
Medlem
Blaisens avatar
Som Jass håller på med Martin nu är så fult! Det spelar ingen som helst roll vad han säger eller gör, hon kommer inte vara nöjd.
2020-04-19, 12:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jasmine är mer arg över att hon ser dum ut hos tittarna än att Martin kanske har bedragit henne. What?! Eller är hon dålig på att uttrycka sig+

Jag kan köpa att att hon KÄNNER sig dum, men att bry sig om hur hon ser ut för oss tittare, ja då börjar jag luta åt att det vissa skriver är korrekt.
2020-04-19, 12:23
Medlem
Fy fan för skriket från Halmstad. Frågar om han skulle lämna BB för henne och han säger att han skulle det om han visste att det skulle lösa sig mellan dom. Gillar inte mesiga snickaren men GÅ FÖR FAN INTE PÅ DEN!! Det är precis vad hon vill! En till borta vilket gör henne ett steg närmare millen. Fy fan för den fjortisen.
2020-04-19, 12:24
Medlem
nu tror jag att hon är som en 14-åring. varför skulle hon försöka pressa martin. det är fel. vänta tills måndag amilia ute. då kan de prata
2020-04-19, 12:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jasmine vill att Martin lämnar, fy va ful hon är. Amelia ut imorgon nästa vecka Jasmine.
2020-04-19, 12:25
Medlem
Det här var det bästa som kunde hända jasmin. Hon älskar att plötsligt vara centrum för all fokus i ett triangeldrama där hon är offret och det är fritt fram för henne att älta och tycka synd om sig själv samtidigt som hon sitter på all makt i hennes "förhållande".
Detta passar hennes extremt omogna fjortis personlighet som handen i handsken.
Tro inte ett ord på att hon är sårad, hon uttnytjar bara situationen för att komma närmare miljonen och få massa sympatiröster.
Martin är en idiot ja, men han mår genuint dåligt.
Jasmine mår fantastiskt bra just nu och det lös ingenom bland annat på festen igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in