2020-04-19, 11:57
Medlem
Herregud vad Martin får ta skit
2020-04-19, 11:59
Medlem
muhexs avatar
Jag är team Martin i detta hundra procent och tänker rösta för att ha kvar honom. Däremot måste jag ställa mig frågande till hans ”minneslucka”. Är det ens möjligt att bli så full med tanke på den ransonen som tilldelas? I synnerhet under de tidigare veckorna när det var fler deltagare som alkoholen skulle fördelas på.
2020-04-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Kul om de fick spela poker med brickor i olika valörer, dricka whiskey och röka cigarr. Hahaha!
Det hade varit nice

MARTIN.Stå på dig. Någon jävla puss hit och dit, ingen bryr sig. Jasmine är ett barn och behöver ett annat barn. Du behöver en kvinna.
2020-04-19, 12:01
Medlem
kan inte sami hålla käften med sitt tjat om hur många dagar det är kvar... lämna om det inte passar
2020-04-19, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Herregud vad Martin får ta skit
För att han spelar fjantig. Man skulle nästan tro att han grovhånglat med varenda brud i huset och legat med 4 andra kvinnor också. Vet inte hur många gånger jasmine har fått galna psykbrott på Martin. Extremt omogen brud. Att hon är 26 har jag fortfarande svårt att ta in.
2020-04-19, 12:04
Medlem
Man kan ju tycka att om Mergim fått prata med sin familj om hur han har varit där inne, borde Martin och Jasmine få se hur det egentligen gick till med pussen.
2020-04-19, 12:05
Medlem
Citat:
Final: Lennie, Sami, Martin, Mergim.
är du seriös, martin åker imorgon/nästnästa måndag då han är autonominerad även nästa vecka
2020-04-19, 12:06
Medlem
Citat:
Jasmine är mer arg över att hon ser dum ut hos tittarna än att Martin kanske har bedragit henne. What?! Eller är hon dålig på att uttrycka sig+

Ja hon är ytlig och extremt osäker människa.

Jag hade inte rört en sån brud med tång jag märkte varningsklockorna på henne direkt innan martin kom in i huset.

Tyvärr så är man fast i ett hus sådär så blir man ju i princip ihopföst.

Tror inte Martin och Jasmine kommit såhär långt i sin "relation" om dom mötts på utsidan.
2020-04-19, 12:07
Medlem
esetts avatar
Se nu för fan till att Amilia hjälper till och städar, men hon kommer nog att smita undan som vanligt...
2020-04-19, 12:08
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Jag är team Martin i detta hundra procent och tänker rösta för att ha kvar honom. Däremot måste jag ställa mig frågande till hans ”minneslucka”. Är det ens möjligt att bli så full med tanke på den ransonen som tilldelas? I synnerhet under de tidigare veckorna när det var fler deltagare som alkoholen skulle fördelas på.

Det sägs att man blir fullare i huset. Att man tål mindre. Har han en historia med alkohol och droger så... Han låter rätt flummig när han är nykter också faktiskt.
2020-04-19, 12:12
Medlem
mscatzys avatar
Fattar Jasmine att det hände på fyllan eller? Han har aldrig hånglat med Ami nykter. Och, ja, han hade ansvar, men Amilia ville ha honom. Det har hon själv erkänt. Amilia säger att hon inte har skyldigheter mot någon. Det handlar inte om skyldigheter. Det handlar om moral.
2020-04-19, 12:14
Medlem
Globalisten55s avatar
Martin hade varit mitt val att få ut på måndag.Han har väldigt taskig attityd mot tjejerna när alkohol förtärs.En riktig toffel 🤪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in