2020-04-19, 00:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Okay. Jag fattar. Då är allt taskspel inför kameran om vad Mergims planer är. Att han vill resa med honom till Kosovo, åka upp till Sundsvall, köpa hund till honom och bjuda ner honom till Hässleholm. Ja detta är ju bara en liten del för deras planer. Men jag köper att det hela är egentligen ett stort påhitt eller finta oss tittare.
Nej nej, jag tror att Mergim verkligen vill göra allt det där med och för Lennie. Han vill bara inte, eller kan inte erkänna för sig själv och för andra att han har sexuella och romantiska känslor för Lennie, han tänker vidhålla att det bara handlar om vänskap och typ storebrors-känslor...
2020-04-19, 00:43
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Fast med tanke på hur många som trott att dom den den här säsongen har haft en REKORDLITEN budget, måste det vara kraftig förskingring i något led!?

Det är jag fel gubbe att fråga.

Men att betala Amilias feta utgifter och produktionens feta lön i 100 dagar är fan inte gratis.

Hörde något om att bygget kostade runt 8 miljoner SEK, men kan inte styrka det.

Det är inga småsummor direkt.
Att spela in en säsong av bonde söker blygdläpp med ett kamerateam i någon håla kostar nog bara runt en ett par dagar av BB-säsongen
2020-04-19, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej, jag gillar Julia men tappar respekt för henne när hon beter sig som hon gör!! Sitter och säger åt Frida att Frida är falsk och ”spelar” när hon är så positiv jämt och att hon inte vill ha kramar från Frida. Sen springer Julia och Jassa fnissandes iväg in i bikten som två elaka, fjortisar på högstadiet och lämnar Frida helt ensam i köket.
Var hemskt att se henne sitta där själv! Det var bara Mergim som kom dit och tröstade henne. Vidrigt beteende. Påminner en om de populära tjejerna i skolan som skulle säga elaka saker till någon mindre populär och sedan springa iväg därifrån och lämna personen helt ensam. Fult att Julia är bästis med Jasmine nu när hon sa förra veckan i sin bikt ”Jag kommer AAAALDRIG va vän med Shasmine på utsidan!”

Och Amilias glitter mustasch är inte snygg. Undrar om hon kommer försöka sexuellt antasta Lennie sen i sängen eller har hon förstått någonting av vad han sa sist de pratade?

Julia är fett falsk som sagt, en riktig snake. Jassa är en osäker fjortis som aldrig kommer ha ett förhållande.
2020-04-19, 00:44
Medlem
Är det en synvilla att flodkon avstår korv med bröd?! Kanske proppmätt på chipsskålen, korven får hon aldrig..

Jag mår fortfarande lite dåligt att Lennie fingerpullade henne tidigt i säsongen.. Dricker han ens igen?
2020-04-19, 00:44
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Det har aldrig varit så dyrt som idag, huset har aldrig varit större eller exklusivare.

Håll käften, nu släpper vi detta.
Du har fel
Jaja 😁
Bra fest ikväll.
2020-04-19, 00:46
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Det är jag fel gubbe att fråga.

Men att betala Amilias feta utgifter och produktionens feta lön i 100 dagar är fan inte gratis.

Hörde något om att bygget kostade runt 8 miljoner SEK, men kan inte styrka det.

Det är inga småsummor direkt.
Att spela in en säsong av bonde söker blygdläpp med ett kamerateam i någon håla kostar nog bara runt en ett par dagar av BB-säsongen
Hehe, nä speciellt Amilias lön lär väl vara nåt i hästväg!

"Bonde söker blygdläpp"!! 😂😂
2020-04-19, 00:46
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Är det en synvilla att flodkon avstår korv med bröd?! Kanske proppmätt på chipsskålen, korven får hon aldrig..

Jag mår fortfarande lite dåligt att Lennie fingerpullade henne tidigt i säsongen.. Dricker han ens igen?
Bara lugn! Hon har redan ätit ca 5... utan bröd
2020-04-19, 00:47
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej nej, jag tror att Mergim verkligen vill göra allt det där med och för Lennie. Han vill bara inte, eller kan inte erkänna för sig själv och för andra att han har sexuella och romantiska känslor för Lennie, han tänker vidhålla att det bara handlar om vänskap och typ storebrors-känslor...
Så du menar att han är tokkär i Lennie, som dessutom uppmuntrar det, och det kommer att totalkrascha efter BB. Väldans möjligt, för jag känner att Lennie skulle ligga illa till om detta skulle fortsätta. Familjen är ju väldigt viktig för Mergim och de kommer inte acceptera deras "vänskap" för även en fjortis ser att vänskapen inte ligger på "min storebror-nivå".
Medlem
Glasman är hemma hos Alex med Anty, Lisa, Victoria haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Har velat ha julia som finalist med Lennie och Sami men nu är jag trött på henne. Vill ha ut Amilia, men sen vill jag se henne ut ur huset.
Men verkligen jag med. Jag älskade Julia i början, fram till för typ någon vecka sedan. Hon tappade mig totalt när hon började gnälla på Frida, och då missade jag till och med när hon kukade ur totalt på henne. Amilia är prio ett, sedan skulle jag till och med kunna tänka mig att få ut Julia innan Jasmine och Martin.
2020-04-19, 00:48
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jaja 😁
Bra fest ikväll.

Jag håller helt med.

Jag förstår inte ens hur de kan få kalla detta för Big Brother.
2020-04-19, 00:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Välkommen till BB2020.
Slå på liven ca kl 22 på måndag så slipper du henne
Det kommer bli en fröjd för både ögonen och öronen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto