2020-04-19, 00:35
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men alltså Mergim skulle aldrig släpa hem den 36-årige gubben till sin familj på det sättet som du tror, och Lennie skulle aldrig släpa hem den 21-årige pojken till sin familj. JAG tror att Mergim är gay och antagligen är kär i Lennie och vill ha ett (sexuellt) förhållande, men jag kan ha fel. JAG tror att Lennie - även om han kanske är bisexuell eller t o m gay - INTE är intresserad av att ha ett förhållande med Mergim.
Okay. Jag fattar. Då är allt taskspel inför kameran om vad Mergims planer är. Att han vill resa med honom till Kosovo, åka upp till Sundsvall, köpa hund till honom och bjuda ner honom till Hässleholm. Ja detta är ju bara en liten del för deras planer. Men jag köper att det hela är egentligen ett stort påhitt eller finta oss tittare.
2020-04-19, 00:36
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä men lägg av!
Är du medveten om att det var tv4 som producerade 2011/12!
Dom säsongerna måste ju för fan haft MINST tiodubbla budgetar, MINST!
De har nog dragit av 500 tusen och satsat det på andra håll i såna fall. Med tanke på att det är 1 miljon i vinst till skillnad på 500 tusen från förra säsonger. Är väl kanske därför denna säsong har varit fattigare i produktionen eftersom de måste ge deltagaren som vinner dubbelt så mycket
Medlem
Scamps avatar
Slår på liven och det enda man hör är Amilias käft som går konstant.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä men lägg av!
Är du medveten om att det var tv4 som producerade 2011/12!
Dom säsongerna måste ju för fan haft MINST tiodubbla budgetar, MINST!

Det har aldrig varit så dyrt som idag, huset har aldrig varit större eller exklusivare.

Håll käften, nu släpper vi detta.
Du har fel
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Sa Martin nu att han var pappaledig?
Hans bror
2020-04-19, 00:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
tror att martin har super ångest över att han kallade lennie för en ond jude igår på fyllan därför han undviker alkohol idag, absolut noll med jasmin o göra.

Martin är bakis såklart men
Judas och Jude är ju inte riktigt samma sak...
2020-04-19, 00:38
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Sluta inte svara nu när du dumförklarar mig och har så jävla fel ditt kioskmongo.

”Big Brother är större än någonsin – och huset är inget undantag.
Nu byggs TV4 största satsning genom tiderna. Big Brother-staden ligger i Farsta utanför Stockholm.
Huset för Big Brother Sverige 2020 håller just nu på att byggas upp i Telestaden i Farsta, Stockholm. Det blir ett färgsprakande och lyxigt hus med över 400 kvadratmeter boyta. I huset kommer deltagarna bland annat ha tillgång till ett fullt utrustat kök, poolrum, spa och gym.”

Källa:
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/här-ligger-big-brother-huset-2020-5e185f8ccf4a375243005270

Tror du det är gratis att renovera detta, betala alla deltagares utgifter, betala all personal, hyra dessa kameror och skärmar, dela ut en miljon SEK?
Fast med tanke på hur många som trott att dom den den här säsongen har haft en REKORDLITEN budget, måste det vara kraftig förskingring i något led!?
2020-04-19, 00:38
Medlem
Nej, jag gillar Julia men tappar respekt för henne när hon beter sig som hon gör!! Sitter och säger åt Frida att Frida är falsk och ”spelar” när hon är så positiv jämt och att hon inte vill ha kramar från Frida. Sen springer Julia och Jassa fnissandes iväg in i bikten som två elaka, fjortisar på högstadiet och lämnar Frida helt ensam i köket.
Var hemskt att se henne sitta där själv! Det var bara Mergim som kom dit och tröstade henne. Vidrigt beteende. Påminner en om de populära tjejerna i skolan som skulle säga elaka saker till någon mindre populär och sedan springa iväg därifrån och lämna personen helt ensam. Fult att Julia är bästis med Jasmine nu när hon sa förra veckan i sin bikt ”Jag kommer AAAALDRIG va vän med Shasmine på utsidan!”

Och Amilias glitter mustasch är inte snygg. Undrar om hon kommer försöka sexuellt antasta Lennie sen i sängen eller har hon förstått någonting av vad han sa sist de pratade?
2020-04-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hans bror
Tack, hoppades att jag hörde fel.
2020-04-19, 00:39
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Sa Martin nu att han var pappaledig?

Nej hans bror är det
2020-04-19, 00:40
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Slår på liven och det enda man hör är Amilias käft som går konstant.

Välkommen till BB2020.
Slå på liven ca kl 22 på måndag så slipper du henne
2020-04-19, 00:40
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
De har nog dragit av 500 tusen och satsat det på andra håll i såna fall. Med tanke på att det är 1 miljon i vinst till skillnad på 500 tusen från förra säsonger. Är väl kanske därför denna säsong har varit fattigare i produktionen eftersom de måste ge deltagaren som vinner dubbelt så mycket
Det är klart, tänkte inte på det.
Men ändå, 2011/12 kändes ju än hur man vrider och vänder på det minst tio gånger så påkostat som årets katastrof.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in