Citat:
Ursprungligen postat av
Biggedy
Japp, och majoriteten verkar tänka som mig.
Som sagt, det går inte att förlita sig på att en hel befolkning ska ta ansvar. Regeringen måste tydligt sätta ner foten och förbjuda det, så enkeltr det.
Det håller jag med dig i och har sagt det under lång tid. Men det är en annan sak i att öppet gå ut med att man inte är kapabel till att tänka själv förrän någon annan gör det åt en. Det är ren idioti. Klarar man inte av att tänka själv i ett sånt här läge så ska man fan inte vistas ute i samhället under normala omständigheter heller, då är man en fara för andra.
Citat:
Hade gym och restaurangbesök förbjudits hade det varit en annan Femma. Hade skolorna stängt ner hade jag hållit barnen hemma. Nu är vi inte där.
Man kan göra precis som man vill, det bästa är ändå att använda sin egen hjärna och tänka lite på vad som är bäst för en själv och sina närmast anhöriga. Vill du ränna på gymmet bara för att de inte tvingats till att stänga ned, så gör det då. Det är i slutändan bara dig själv du har att skylla på om du skulle bli smittad. Fan, klarar folk verkligen inte av att tänka av egen kraft idag? Sverige har blivit totalt söndercurlat.