2020-04-18, 21:41
Medlem
mscatzys avatar
Var är discomusiken?
2020-04-18, 21:42
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
blää, vi skippar nåt mer om det.

Ja vart är discot. Inte ens musik liksom. Det är väl det minsta man kan kräva av ett disco.
Julia och Jas ska ändå ha cred för att de går in för temat. Jas var min nummer ett att få ut väldigt nyligen, men hon är ändå typ allt BB står för.
Gillar dem tillsammans när de är vänner!
2020-04-18, 21:43
Medlem
mscatzys avatar
Ikväll är Martin fri. Vi får se om Ami försöker lägga in en stöt på honom. Ska vi återuppleva nattens töntscenario?
2020-04-18, 21:43
Medlem
avixs avatar
HAHAHA MERGIM!! Det var värre än jag trodde!!!
2020-04-18, 21:44
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Var är discomusiken?
Undrar också det. Tror det var 2012 de spelade Linkin Park, och de var ju inte okända direkt. Kan rättigheter att spela musik i TV verkligen kosta så mycket nu för tiden?
Medlem
musttomtes avatar
Margarita har tappat det =) dags att lämna Big Brother.
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix

hahaha slutet är nära =) Det var det som gjorde att han åkte ut =)
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Kräver svar på om martin och Jasmine sagt ett ord till varandra idag?
Kräver? Ojdå, nu lugnar du ner dig!

Men ja, de har pratat litegrann, kontentan var väl att Jass backar från Martin och har typ "dumpat" honom tills hon kan få svar på vad som faktiskt hände mellan honom och Amilia, och när. Det blir ju senast när hon kommer ut från huset, men kanske tidigare om Martin plötsligt skulle komma ihåg allt - vilket dock inte verkar troligt.
2020-04-18, 21:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Julia och Jas ska ändå ha cred för att de går in för temat. Jas var min nummer ett att få ut väldigt nyligen, men hon är ändå typ allt BB står för.
Gillar dem tillsammans när de är vänner!
Precis. De bjussar på nån form av BB-underhållning iallafall. Det roliga är att de vinner på det här medan Am förlorar på det. De hämtar styrka från varandra och Am hamnar mer i skymundan igen. Hon hoppades väl på att splittra Martin och Jassa skulle ge henne en fördel men det gör det inte i det här läget
2020-04-18, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kräver? Ojdå, nu lugnar du ner dig!

Men ja, de har pratat litegrann, kontentan var väl att Jass backar från Martin och har typ "dumpat" honom tills hon kan få svar på vad som faktiskt hände mellan honom och Amilia, och när. Det blir ju senast när hon kommer ut från huset, men kanske tidigare om Martin plötsligt skulle komma ihåg allt - vilket dock inte verkar troligt.

Tack för svar. Ursäkta mitt krävande 😉
2020-04-18, 21:47
Medlem
askungens avatar
Citat:
Haha men det kommer vara utväxt och han hse rakat det om två veckor igen.
Misstaget vore om Jasmine färgar det grönt!
2020-04-18, 21:49
Medlem
xrlpyts avatar
Igen infinner sig den här bisarra stämningen i BB-huset där man typ tror att det är förfest, det verkar så, alla har precis duschat/badat och gjort sig fina, ätit, men i själva verket är det sent SENT på en efterfest och alla ska lägga sig eller gå hem.

Själva festen hoppades liksom över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in