2020-04-18, 20:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja visst fan, det var han ju! Helt ärligt tror jag Martin är en sån som drar rätt grova skämt. Hade varit kul i tv, men jag har hellre Kim där än Martin, så om inte Kim fick ska fan inte Martin få.

Jag personligen tål att höra det mesta.
Martin pratade (skröt) igårkväll om att han minsann hade grov humor utanför. Så det låter logiskt om han råkade säga nåt grovt senare när han druckit ännu mer. Men det kanske var låten hey jude som nån föreslog. Jag såg det aldrig så jag spekulerar bara
2020-04-18, 20:40
Medlem
icons avatar
Var det inte nån här som tyckte att Martin skulle skoja till det och skämta håret grönt? Och nu kommer det in grön hårfärg? Mullvad i tråden?
Bannlyst
Sitter Amilia och äter 😱
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Martin pratade (skröt) igårkväll om att han minsann hade grov humor utanför. Så det låter logiskt om han råkade säga nåt grovt senare när han druckit ännu mer. Men det kanske var låten hey jude som nån föreslog. Jag såg det aldrig så jag spekulerar bara
Han sa det. I sammanhanget var det så klockrent också, då det var något som rörde snålhet/girighet, om jag minns rätt. Skämtet var spot on.
2020-04-18, 20:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Sitter Amilia och äter 😱
Knappast. Hon hatar mat. 🙃
2020-04-18, 20:41
Medlem
mscatzys avatar
Ami ljuger. Det går inte att tvätta bort. Jag hade grönt i blonderat hår när jag var yngre och det fick typ växa bort.
2020-04-18, 20:42
Medlem
avixs avatar
Citat:
Hade skrattat pisset ur mig om han senare smyger till köket och tjuvdricker!
Han kommer göra det. Han vet att inget kommer imorn och han har också lite alkisvarning när han ska hålla kontrollen över alkoholen, och dessutom ber om mer av andra när han druckit upp sitt.

Kul att Amilia propsar på att både Mergim och Jas ska färga håret grönt och säger "det tvättas ur! det är inte hårfärg".. Eh jo, det är hårfärg och har man blekt hår som Jas kommer det sitta som fan och bli fläckigt. Då är hon snyggast både för Lennie och Martin! (Enligt henne)
2020-04-18, 20:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Han sa det. I sammanhanget var det så klockrent också, då det var något som rörde snålhet/girighet, om jag minns rätt. Skämtet var spot on.
aha. Då är det ännu mer sannolikt att han har lite ångest för det med. Om han minns alltså. Minnet verkar ju så där. Kunde inte aaaalls minnas vad han sagt som fick honom autonominerad, eller hur många gånger han hållt på med Am.
2020-04-18, 20:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine klär sig verkligen som en som har målat blommor på kinderna och lägger en pappersbit på tungan.
2020-04-18, 20:44
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Han kommer göra det. Han vet att inget kommer imorn och han har också lite alkisvarning när han ska hålla kontrollen över alkoholen, och dessutom ber om mer av andra när han druckit upp sitt.

Kul att Amilia propsar på att både Mergim och Jas ska färga håret grönt och säger "det tvättas ur! det är inte hårfärg".. Eh jo, det är hårfärg och har man blekt hår som Jas kommer det sitta som fan och bli fläckigt. Då är hon snyggast både för Lennie och Martin! (Enligt henne)
JUllan är en riktig vän som skrek åt Jassa att inte göra det
2020-04-18, 20:44
Medlem
icons avatar
Lite lite musik för att kallas disco
2020-04-18, 20:45
Medlem
Spajdors avatar
Visste inte Amilia vad ett tefat var, eller va!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in