2020-04-18, 20:01
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Hur många vredesutbrott har lil bitch Mergim fått i huset egentligen?
2020-04-18, 20:02
Medlem
Kan dom inte bara visa klippet där man ser att Amilia och Martin pussades typ vecka 3 och sen bara lösa det här. Pallar inte höra det här snacket och se detta bråket. Det är inte underhållande, bara tråkigt att se Martin och Jassa må så dåligt och vara så ovetande om hur det egentligen ligger till.

Vill ha en till diskussion mellan Amilia och Martin. Det kallar jag underhållning. Martin är den ända som sätter henne på plats och säger exakt vad vi tycker och skriver här om henne.
2020-04-18, 20:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HAHAHAHAJag älskar hur Lennie och Sami kommer in till deppige Martin som ligger i sängen och frågar hur det är, så kommer de överens om att de ska hänga om 20, så han får vara ifred en stund till, så går Lennie men frågar om han ska lämna dörren på glänt, "aaa", så går Lennie, men Sami gick aldrig, utan satte sig på sin säng och bara: "............är du hungrig?"
2020-04-18, 20:04
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
OFT: Helt intressant för mig att diskutera något som inte jag är inblandad i, den personen får väl fråga mig.

OnT: vart är discot 💃 hoppas alla masar sig upp och är delaktiga ikväll, jag vill se folk fukkaur och pakta sönder ikväll
Meh, den frågan ställde öppet i tråden riktad till alla er som använder ordet luder. Är du inte intresserad att svara så gör du det inte. Det var ingen pågående diskussion.

OnT: jag hoppas på många långa förtroliga samtal där alla gråter ut ihop och kramas ikväll

2020-04-18, 20:05
Medlem
avixs avatar
Logiskt sett borde det bli en fet fest ikväll. De har två vilodagar på rad nu där det inte händer ett skit och de behöver content till sina avsnitt.
2020-04-18, 20:07
Medlem
icons avatar
Var det en såg jag såg bakom baren? Lite otippad dekoration just där
2020-04-18, 20:07
Medlem
idagens avsnitt: JAG BACKAR AMILIA DET ÄR MARTIN DET ÄR FEL PÅ

just nu i live : JAG FÖRSTÅR ATT DU ÄR ARG PÅ AMILIA, HON RÖRDE DIN SNUBBE

nytt smeknamn på ryssen "Julia2Face"
2020-04-18, 20:10
Medlem
Gallagherss avatar
Efter att ha sett första 10 av dagens avsnitt så kan man räkna ut med arslet vem som åker på måndag.
Synd att de tog bort när Lennie sa att han inte gillar hennes fylle-tafsande dock. Hade varit pricken över i:et.

Bye bye Amilia.
2020-04-18, 20:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Hon ändrade åsikt efter att ha förstått hur mycket Amilia och Martin slabbat.
2020-04-18, 20:11
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

du har uppenbarligen inte hängt med i att Am inte gav alla fakta till Jullan när de pratade. Så fort Jullan fattade vad det handlade om vände hon. Hon kände sig dum över att först backa Am. Det är inte att vara 2-faced.
2020-04-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Efter att ha sett första 10 av dagens avsnitt så kan man räkna ut med arslet vem som åker på måndag.

Bye bye Amilia.

ser inte bra ut för martin heller ska du se senare
2020-04-18, 20:14
Medlem
avixs avatar
Nämen BB för helvete, en lördag kväll och DC som ska filma det mest intressanta filmar Martin som hänger tvätt. Ny botten alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in