2020-04-18, 19:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Kvinnohatare? 😂 Vet inte nån som hyllat sin mamma och syster osv mer än han 😍
Eller hur. Bara för att han inte tänder på kvinnor betyder det inte att han hatar dem. Han gillar annars hur kvinnor är. Det har vi sett när hans ögon lyser upp medan han dansar runt i kjol eller får på sig smink.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men snälla, man kan hylla sina nära och fortfarande vara en kvinnohatare.

Säger inte att Mergim är det, för jag vet inte vad som åsyftas eller varför han skulle vara det. Men det ena utesluter inte det andra.

Ganska säker att han inte är en kvinnohatare då han gärna hänger med dom. Han om nån blir ju känslig när det gäller vad de gjort för han osv... Så nä släpp det! Han gillar nog alla som är snälla och rättvisa. Är nån dum och gör att nån mår dåligt så spelar det nog ingen roll vilket kön denne har för att han inte gillar det 🤷🏻‍♀️
Medlem
Citat:
Jag har inte sett nåt kvinnohat från Mergim.
2020-04-18, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sagt det SÅ många gånger innan men säger det igen: Frida förtjänar bättre än skitmänniskorna i huset. Vill fan inte att hon ska sitta och trösta Julia när man vet vad hon egentligen tycker om henne, att hon säkert tänker I DETTA NU att Frida är fake.

Frida är sannerligen värd att sitta i final
2020-04-18, 19:53
Bannlyst
Medans ni har kollat Julia och Jasmine i DC så har jag kollat kökscam när Lennie lärt Sami steka kyckling.
Vilka ödmjuka härliga killar, finns bara dom som kan vinna BB, alla andra är töntar.
2020-04-18, 19:53
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag har inte sett nåt kvinnohat från Mergim.
Verkligen inte jag heller! Tror hellre han hyllar dom som sagt
2020-04-18, 19:54
Medlem
Citat:

Julia berätta om sin mamma igår och han börja böla och sa kvinnor/mammor är det finaste vi har så lägg ner skitsnaket.
2020-04-18, 19:54
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
kan du inte svara personen som undrade varför vissa här hatar och kallar Jassa luder?
Varför skulle jag?! Jag lägger mig inte i andras konflikter, palla husmöte i morgon i tråden pga det 😂😂😂🍿
2020-04-18, 19:56
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Julia berätta om sin mamma igår och han börja böla och sa kvinnor/mammor är det finaste vi har så lägg ner skitsnaket.
Exakt! Tänkte precis ta upp det 👍
2020-04-18, 19:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Varför skulle jag?! Jag lägger mig inte i andras konflikter, palla husmöte i morgon i tråden pga det 😂😂😂🍿
andras konflikter? nu har du missuppfattat nåt. Någon var uppriktigt nyfiken på varför vissa, t ex du kallar Jassa luder. det var bara det jag uppmärksammade dig på.
2020-04-18, 19:58
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Han hyllade alla mammor där ute och kvinnor är bäst, det sa han efter Julias mammas hälsning.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-18 kl. 20:00.
2020-04-18, 20:00
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
andras konflikter? nu har du missuppfattat nåt. Någon var uppriktigt nyfiken på varför vissa, t ex du kallar Jassa luder. det var bara det jag uppmärksammade dig på.
OFT: Helt intressant för mig att diskutera något som inte jag är inblandad i, den personen får väl fråga mig.

OnT: vart är discot 💃 hoppas alla masar sig upp och är delaktiga ikväll, jag vill se folk fukkaur och pakta sönder ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in