2020-04-18, 19:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Vadå sjönk? För vad? Mergim ska vara i final med Sami och Lennie 💯
för att han fejkade och använde sig av sånt som han inte upplevt själv utan var hämtat från vad Sami och Jullan berättat
2020-04-18, 19:36
Medlem
skillemandinkis avatar
Jassa är ju sån ”bra” tjejkompis. Skrattar Julia rakt i ansiktet när Julia inte förstår varför hon vänder kappan efter vinden! Hon är verkligen ett litet barn i huvudet, vem skrattar så åt någon som faktiskt gråter och tog illa vid sig av frågan.
Jassa är ett jävla luder och en falsk jävel
2020-04-18, 19:37
Medlem
Flaxifluxs avatar
Bara jag som tycker att Jassa överdriver det här med Martin och Amilia? Det var ju bara en liten puss, inte så att de grovhånglade direkt. De hade väl inte heller haft sitt snack om att vara "exklusiva"? Men jag gissar väl att gränsen för att vara "otrogen" mot någon är olika
Medlem
Allså ser dagens avsnitt och när Jassa få reda på att Amelia och Martin kyssts. Det gör faktiskt ont att se...
Senast redigerad av Shusst 2020-04-18 kl. 19:38. Anledning: Felstavning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jassa är ju sån ”bra” tjejkompis. Skrattar Julia rakt i ansiktet när Julia inte förstår varför hon vänder kappan efter vinden! Hon är verkligen ett litet barn i huvudet, vem skrattar så åt någon som faktiskt gråter och tog illa vid sig av frågan.

ja det har jag sagt länge synd att så många är så lättlurade
Medlem
avixs avatar
Tar ikapp robinsonavsnitt och slår igång liven och hör Jas säga till Julia "Du är rättvisans...gudinna?". Alltså vad fan, har de bara druckit ett glas vin? Vilket svammel de matar ur sig.
2020-04-18, 19:38
Medlem
Hur orkar Amilia fortsätta snacka skit om Alex
2020-04-18, 19:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
kan du inte svara personen som undrade varför vissa här hatar och kallar Jassa luder?
2020-04-18, 19:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine, hur fäään ser du ut i håret, kvinna? 🙃

Jag hoppas på stora mängder alkohol, gärna flera flaskor bubbel. Det är mycket tjafs i luften. Vill se Jassa fucka ur mer på Martin, som i sin tur hämnas genom att bestiga Mount Everest.
2020-04-18, 19:40
Medlem
Amilia på familjemötet "hade min bästa kväll igår". Såklart hon hade de.. helt sjukt i mitt tycke att säga en sån sak då två hade sin typ värsta kväll. Och att hon desutom hade en del i det bråket handlade om. Noll känsla för andra människor!
2020-04-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Bara jag som tycker att Jassa överdriver det här med Martin och Amilia? Det var ju bara en liten puss, inte så att de grovhånglade direkt. De hade väl inte heller haft sitt snack om att vara "exklusiva"? Men jag gissar väl att gränsen för att vara "otrogen" mot någon är olika
Handlar väl snarare om att Amilia kryddat och Jasmine inte vet vad som faktiskt hänt. Det har förstorats upp något så kopiöst, och det är ju svårt att få någon rätsida på allt innan Jasmine får se vad som stämmer och inte. Hade de fått se allting så tror jag att Jasmine hade droppat det. Efter att hon lackat ur på Amilia, lol.
2020-04-18, 19:41
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Amilia på familjemötet "hade min bästa kväll igår". Såklart hon hade de.. helt sjukt i mitt tycke att säga en sån sak då två hade sin typ värsta kväll. Och att hon desutom hade en del i det bråket handlade om. Noll känsla för andra människor!
hon har lite svårt för det där med empatin minst sagt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in