2020-04-18, 17:42
Medlem
icons avatar
Är det något känslouttryck som är riktigt störande därinne just nu är det väl Ams enerverande skratt.
2020-04-18, 17:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
nu fejkgråter hon...
Ja som en riktig fjortis som måste komma hem 24:00
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Det här var ju Amilias plan, att dela på Martin och Jass. Hon hade kunnat ta upp detta för såååå länge sen men valde att göra det nu. Så trött beteende, hon njuter gott av att se Jasmine må så här dåligt.
Det. Var. Martin/BB. Som. Tog. Upp. Det.

Martin berättade vilken extra fråga han fick av tittarna. Jasmine stod sedan vid grinden och skrek att Amilia skulle komma ut från det rosa rummet. Menar du att Amilia skulle ljuga?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Nu är ni hårda, nog fan gråter hon på riktigt..

PK-bror borde skicka henne till annexet och visa klippen där Abnormalia och Martin kysstes så får vi det överstökat ifall hon förlåter han eller inte.

nej du hörde ju hur hon skrattade mellan alla hulkningarna sen fejktårar allt för att få sympati inför måndag detta kunde inte komma vid ett bättre tillfälle för fakejassa
2020-04-18, 17:44
Medlem
Var kan man hitta klipp på dom berömda kyssarna?
2020-04-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså jag har kollat klippen på Amilia och Martin. Det var ju inget jävla strul där. Mer att Amilia tvångspussade honom och han tog henne på brösten en gång. Kan inte BB visa detta för Jasmine så man slipper höra detta jävla ältandet.

Nu är det fler tillfällen än dessa. Minst två kyssar och två tuttkläm vid olika tillfällen. En kyss ägde rum efter att Martin blivit kysst av Patsy och ville visa Amilia hur den kändes och om den var med tunga. Helt klart på Martins initiativ....”ska jag visa?”

Oavsett om man hatar Amilia eller inte så är det solklart att Martin visade ett intresse för henne också samtidigt som han börjat ”dejta” Jassa. Det var flera tillfällen av flirtande på fyllan som var absolut ömsesidigt.

Vore jag Jasmine skulle jag främst fasa att vara ihop med en vuxen man som får ”minnesluckor” på fyllan. Tänk hur mycket han kommer kunna gömma i sina små minnesluckor genom åren.
2020-04-18, 17:45
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha det har ju hänt, det måste man erkänna. Kylskåpet har fått se ett och annat som det inte borde fått se...

Säga vad man vill om Jasmine, men detta är inte skådespel. Det här är riktiga känslor. Visst att hon kanske överdriver saker ibland för att det gynnar henne, men hon är fortfarande en människa med känslor. Och hon tycker om Martin på riktigt, det vet vi alla, och hon tror ju att det som hänt är såå mycket värre än vad det egentligen är (pga Amilias krydd). Plus det här med att hon är instängd tillsammans med egentligen okända människor, och några av de människorna är killen som "bedragit" henne och tjejen som han "bedrog" henne med. Klart som fan det är jobbigt.
Allt med dörrar Jag skulle tro att det är för att man bara kan släppa allt och verkligen fulgråta utan att behöva hålla händerna för ansiktet, det känns blottande på nåt sätt att göra det rakt ut i ett tomt rum? Tänk då i deras situation då det är kameror i vartenda hörn.

Jag tror det är mycket känslor som bubblar upp till ytan när något sånt här händer också så kroppen passar på att släppa ut allt när det väl kommer. Så ni som tycker att hon är patetisk för någon kyss kan ju tänka steget längre.
2020-04-18, 17:45
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Fejk, publikfrieri

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej du hörde ju hur hon skrattade mellan alla hulkningarna sen fejktårar allt för att få sympati inför måndag detta kunde inte komma vid ett bättre tillfälle för fakejassa

I ett handuksskåp? =) Jag hade också varit förnedrad och ledsen ifall min tjej hånglat med motsvarande Amalgam.
2020-04-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Aldrig sett den eller hört talas om den innan. Tror den är påhittad av GrisFettot. Man får fråga BB om de kan lägga upp den. För det är sjukt om hon hittar på en kyss.
Jag har fått för mig att jag har något litet svagt minne av den, MEN det kan lika gärna vara någon slags Mandelaeffekt för att jag sett att folk beskrivit att det hänt + att Amilia pratade så utförligt om det.

Det finns ju klipp på det mesta och detta har jag inte sett, så det talar ju emot att det faktiskt hänt.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Det här var ju Amilias plan, att dela på Martin och Jass. Hon hade kunnat ta upp detta för såååå länge sen men valde att göra det nu. Så trött beteende, hon njuter gott av att se Jasmine må så här dåligt.

Hon njuter nu. Men fatta vad jag ska njuta när hon åker ut på måndag!
Medlem
xrlpyts avatar
Äntligen kommer någon och pratar med Martin om situationen, bra Sami <3 Synd att Jass kom in i sovrummet och avbröt dem, Martin hade behövt lite snack bros emellan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Hon njuter nu. Men fatta vad jag ska njuta när hon åker ut på måndag!
Längtar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in