2020-04-18, 17:40
Medlem
Skicka in Mergims frågor! Vi vill inte titta på henne gråta i 30 min till.
2020-04-18, 17:40
Medlem
htsolna08s avatar
nu fejkgråter hon...
2020-04-18, 17:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Nog fan kan Jasmine hitta någon bättre än fyllekajan Martin.Inget att stortjuta över denna toffel

Helt klart! Det hon är mest ledsen över är ju att hon känner sig så lurad. Att han påstått sig vara på ett visst sätt men att det inte stämmer. Att hon fått hintar från tittarna men så självsäkert påstått att han bara har ögon för henne samt att hon har väldigt starka känslor för honom. Kanske bara i BB-huset starka känslor men det är ju deras verklighet.
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon trycker fram krokodiltårar! Därför hon gömmer sig för hon är fejk, allt är fejk som hon gör
Näe... fått hjärtat krossat och tvingas gå och bita ihop. Men sånt är livet. Jag spydde på mitt första ex motorhuv då jag kom på liknande patetisk grej. Men sånt gör man bara första gången...🤣🤣🤣🥰🥰🥰
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Aldrig sett den eller hört talas om den innan. Tror den är påhittad av GrisFettot. Man får fråga BB om de kan lägga upp den. För det är sjukt om hon hittar på en kyss.
Men helt ärligt så är amilia mest kameramedveten i detta hus och hon skulle aldrig ljuga om detta! Aldrig!
Sen är hon ett svin i sig men på riktigt om man tänker efter så har amilia sedan dag ett alltid varit oerhört fokuserad på hur hon framställs och hur vi tittare ser på henne och att kasta ur sig detta skulle hon aldrig våga
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Tror verkligen inte det var skådespel, hon behövde nog bara få ut känslorna ensam. Vet själv hur det är när man håller ihop och sen fulgråter in i ett skåp helt plötsligt. Det kan tyckas överdrivet men man måste tänka på att de är inlåsta i ett hus också med kameror överallt och inga riktiga vänner att prata med. Det är en speciell situation.
Då hon är en skrikande dramaqueen på 26 år som ständigt beter sig som om hon var 14 så ja. Kolla nu inga rödgråtna ögon, lugn röst och skrattar när Lennie kommer in, vem hade rätt du eller jag? Hon har berättat hur många dokusåpor hon sökt till, haft 15 jobb som hon misslyckats med, även sagt att detta är hennes chans att bli som Carolina Gynning, synd att Dramaten stängt ned. Nu spelar hon för att få stanna kvar, ut med fanskapet efter Amilia.
2020-04-18, 17:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Nu blir jag helt förvirrad. Hände första kyssen & tafsandet innan eller efter Robinson? Och är det fastställt att den andra kyssen faktiskt har ägt rum? Isåfall när hände detta?
Klippet någon postade tidigare i tråden när Amilia och Martin var lite flörtiga på någon fest (det kan ha varit då de pussades) var från 6 mars, dvs Martins tredje vecka. Jass och Martin pussades första gången den 22 februari, tydligen, men de var inte ett par på något sätt, de skulle hålla det casual och allt skulle bli så bra..

Jass sov ju med Glasman flera gånger under den här tiden, han pillade henne regelbundet i håret osv osv, Jass och Martin hade inte lovat varandra någonting.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Nu är ni hårda, nog fan gråter hon på riktigt..

PK-bror borde skicka henne till annexet och visa klippen där Abnormalia och Martin kysstes så får vi det överstökat ifall hon förlåter han eller inte.
Fejk, publikfrieri
Medlem
mergim lättar stämningen i huset såklart.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jass låtsasgrät för att vinna sympatiröster. Jävla luder.
JG är inte heller förtjust u henne men Martin har i detta fallet varit oärlig mot henne.Visst Jasmine är mästare att skådespela så man vet inte till 100
Medlem
efter ytterligande skådespel från jassa nu är jag fan sugen på att rösta ut henne före amilia flodkon försöker iallfall vara ärlig

jassa är 100% fake ge det 3 dagar sen är hon tillbaka hos martin och slaskar
Medlem
Visst att Jasmine gör mycket inför kamerorna, men tror inte hon fakegråter i detta fall. Tjejen är kär och har blivit sårad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in