2020-04-18, 17:34
Medlem
nu ska det fejkgråtas i slussen så hon får 50 extra sympatiröster
Medlem
skillemandinkis avatar
Vad gör vi i skåpet? 😂😂🤣
Medlem
Hade varit spännande om de visat klippet på kyssen under veckofinalen på måndag, så Jasmine förstår att Amilia kryddat. Och tio minuter senare åker Martin ut.

DET hade varit något, det.

(Vill givetvis att Amilia ska åka, men hade varit intressant att se hur Jasmine hade reagerat om han åkt precis efter hon förstått att det inte är så allvarligt som det framstått.)
Medlem
muhexs avatar
Nu blir jag helt förvirrad. Hände första kyssen & tafsandet innan eller efter Robinson? Och är det fastställt att den andra kyssen faktiskt har ägt rum? Isåfall när hände detta?
Medlem
PyjamasXLs avatar
skall Orten-Martin lämna nu också. Vilken tönt..
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror inte det för Martin tar inga initiativ och Jass skulle aldrig ta första steget.

Tro mig, dom är tsm i natt 100%.
2020-04-18, 17:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Håller med. Med tanke på Martins flummande och att han berättar att han varit strulig tidigare kan vara en bidragande orsak till att han kanske inte kommer ihåg allt så klart. Tror han kommer ihåg men inte så tydligt.
Han sträckte ju sig igår till att det kanske ringer en klocka angående ett av tillfällena.
Medlem
Amilia är ju avundsjuk på Jasmine. Att hon säger ”Jasmine har varit elak mot mig i flera veckor” är bara bullshit. Kan någon säga till mig när detta har hänt?
Jasmine fick Martin, killen som Amilia tydligt sa hon var mest intresserad av när han kom in.
Jasmine ser bra ut.
Lennie valde flytta sin sängplats i barnrummet och la sig, som Amilia skrek ”fucking bredvid Jasmine”.

Hon vet om att det inte var kyssar. Det var en snabb puss. Men hon eldar ju på situationen genom att låtsas som det hände flera gånger OCH att Martin var den som tog initiativet.

Säger allt om vilken vidrig människa Amilia är.

Ja, jag tycker Jasmine överdriver och spelar extremt mycket på situationen men Amilia är en känslokall människa som förtjänar åka ut med huvudet före så hon kan vara borgmästarinnan i Lilla Essinge.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Riktigt synd om Jassa nu... Hon var stark mot Martin. Sen är jag trött på henne av andra anledningar. Men lilla stumpan...

Jag håller med. Hon kan inte heller veta att hon läggs ut på DC nu! En annan sak om det var ute i huset. Nej, det är synd om henne. Hade Amilia bölat så här hade jag inte känt någon pardon alls.
Medlem
mscatzys avatar
De som hånar och förlöljigar Jass har uppenbarligen aldrig fått sitt hjärta krossat någon gång.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Buffrar sönder här just nu! Vad säger Martin och Jass?
Bla bla bla bla bla bla, jag vet, å du, bla bla bla bla jag vet, å Amilia bla bla bla
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Se vad var det jag sa, snart prasslar det under täcket så obehagligt som vanligt och tiotalen åker fram efter ett av 30-tals knull som mörkas.
Å nu dramalipas det i städskåpet, så genomskinligt
Tror verkligen inte det var skådespel, hon behövde nog bara få ut känslorna ensam. Vet själv hur det är när man håller ihop och sen fulgråter in i ett skåp helt plötsligt. Det kan tyckas överdrivet men man måste tänka på att de är inlåsta i ett hus också med kameror överallt och inga riktiga vänner att prata med. Det är en speciell situation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in