Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Är lite osäker på all fakta eftersom jag tycker det är rörigt och definitivt inte är någon it-expert, men är det inte så att vi pratar om två olika saker? Inloggning på LWs google-konto och inloggning på LWs mejl? Det som skett i oktober 2018 är väl inloggning på hennes google-konto?
Jag är inte heller IT expert.
Men hur sannolikt är det att det är flera personer som skulle ha loggat in på L*enas olika konton?
Nu har jag precis kommit in, och har inte datumen framför mig, men det finns ytterligare ett datum för inloggning på något av hennes media.
Det är alltså inloggningar på mordnatten, 7 okt-18 och sedan ett tillfälle till.
Det kanske finns någon i tråden som är bättre bevandrad i frågan än vad jag är, men det är ändå märkligt.
Särskilt inloggningen vid 05:23 känns viktig då ingen annan än mördaren kan ha haft intresse av att logga in. Säkert för att radera.
Att någon av L*enas familj ska ha gjort det verkar inte troligt. UW har redan sagt att han absolut inte skulle äventyra utredningen och det borde gälla barnen också. UW har förmodligen frågat dom, och säkerligen även utredningen.