2020-04-18, 15:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Narcissisten Amilia slår alla rekord hur fan hon än beter sig så är det andras fel, själv skrattar hon glatt, sprider sitt skitprat och fortsätter tro hon kommer att bli en ny Caroline Gynning, en fullkomligt vidrig människa

Ja, hon mår såååå bra då. Då kan hon tro att hon framstår som en glad och positiv människa som skojar och står i. Reality check - du är ett vider! Så man undrar om hon är bipolär ta mig fan.
2020-04-18, 16:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
1. Hur har hon behandlat Lennie?
2. Det var mer än en puss och mer än en gång det var hon som tog iniativet.
3. Vem fläkte upp sitt ”silikonbröst” i soffan och mös som fan när Martin klämde runt?
4. Vad har hon sagt om Mergim bakom hans rygg?

Självklart har hon inga förpliktelser mot någon men faktum kvarstår att hon är den största skithög som äntrat BB någonsin.

Framför allt hintade hon högt och lågt om att hon vill ligga med honom plus alla skämt och "30 cm slak i isvak".
2020-04-18, 16:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hur många tror att Jassa och Martin sover i samma säng inatt? Jag både tror och hoppas enbart för att reta röven av Amilia som är så nöjd att förstört mellan dem. Subbor som Amilia kan inte ha förhållanden pga sitt fula sätt, för att må bra är mission att förstöra för andra.
2020-04-18, 16:01
Medlem
Blanketfullofshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Helvete, hoppas bara dom inte får komma in igen mer än säga hej på utegården.. TV4-appens diktator fråga om borgmästare skrämmer dock att det kanske är permanent.

Verkar som någon i produktionen såg deras Live och shut it down reaaaaal quick.
2020-04-18, 16:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, hon mår såååå bra då. Då kan hon tro att hon framstår som en glad och positiv människa som skojar och står i. Reality check - du är ett vider! Så man undrar om hon är bipolär ta mig fan.
Nej narcissist, googla så vet du att jag har rätt
2020-04-18, 16:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit
Antonia, Alex, Victoria och Lisa är just nu utanför huset och skulle skrika till dom i huset när dom går ut nästa gång. Nyss kom "Detta är Big Brother, utegården är stängd"

Fyfan! Bra att de stängde utegården! De ska fan INTE få kommunicera med gänget i huset!
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Verkar som någon i produktionen såg deras Live och shut it down reaaaaal quick.

Menar du att det var en kupp av dom avdankade fd.deltagarna?

Edit: såg svaret i posten under ^^
Medlem
Citat:
Antonia, Alex, Victoria och Lisa är just nu utanför huset och skulle skrika till dom i huset när dom går ut nästa gång. Nyss kom "Detta är Big Brother, utegården är stängd"
Hahah jävla DUMrövar som sänder live och berättar att de ska dit och skrika. Klart som fan att produktionen inte vill det?

Smart av BB att stänga av utegården!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
1. Hur har hon behandlat Lennie?
2. Det var mer än en puss och mer än en gång det var hon som tog iniativet.
3. Vem fläkte upp sitt ”silikonbröst” i soffan och mös som fan när Martin klämde runt?
4. Vad har hon sagt om Mergim bakom hans rygg?

Självklart har hon inga förpliktelser mot någon men faktum kvarstår att hon är den största skithög som äntrat BB någonsin.

1. En intressant diskussion i sig, men irrelevant här.
2. Puss eller kyss, spela roll. Ja, det var hon som var på Martin, men vi lever väl i ett fritt land? Martin är en vuxen karl, han bör kunna freda sig själv.
3. Igen, hon erbjöd, Martin tackade ja.
4. Både hon och Mergim snackar skit om varandra när de bråkat.

Amilia har onekligen många problem, men jag håller ändå inte med om din sista mening.
2020-04-18, 16:03
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Hur många tror att Jassa och Martin sover i samma säng inatt? Jag både tror och hoppas enbart för att reta röven av Amilia som är så nöjd att förstört mellan dem. Subbor som Amilia kan inte ha förhållanden pga sitt fula sätt, för att må bra är mission att förstöra för andra.

Jag hoppas också det, men tveksam. Jass verkar väldigt bestämd. Det beror väl på om Martin vågar ta ett snack med henne.

Var är Martin? Han verkar ha lämnat sängen iallafall.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah jävla DUMrövar som sänder live och berättar att de ska dit och skrika. Klart som fan att produktionen inte vill det?

Smart av BB att stänga av utegården!
Haha, begåvningsreserven hos de 4 tillsammans uppgår nog inte ens till 100 IQ.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine: "den här Big Brother måste slå så stort"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in