2020-04-18, 15:46
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han har med all säkerhet ångest från helvetet, någon skulle gå in med lite mat och prata med honom
Ja, nu känns det konstigt... Jassa supernöjd dessutom.
2020-04-18, 15:48
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men hon har ju inte ställt till med någonting, hon har faktiskt helt rätt i att hon inte har eller hade några förpliktelser mot varken Jass eller Martin. Martin har satt sig i skiten själv, han får ta sig ur skiten själv.

Sen tycker jag fortfarande att Jass är barnslig, de var inte ihop på något sätt när Martin och Amilia pussades. Martin gör klokt i att dumpa Jass så fort som möjligt.

Det är bara det att Jass har inte hela bilden. Hon har fragment och det har blivit större än vad det är. Mycket tack vare att Amilia vill få det till att se ut som om det var mycket större. Hon sade ju själv att hon var intresserad av Martin i början så hon är inte sen att förstora upp det. Så bitter så hon måste göra livet surt för andra.
2020-04-18, 15:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Ja, nu känns det konstigt... Jassa supernöjd dessutom.
Det är riktigt underligt. Hon tror väl att hon har det moraliska övertaget, och det känns bra.. eller nåt. Därför vore det så ljuvligt om Martin kom till Jass och bara "okej jag fuckade upp, vi är inte längre ihop, jag köper det, tack och hej"

Jass skulle få panik.
2020-04-18, 15:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Det är bara det att Jass har inte hela bilden. Hon har fragment och det har blivit större än vad det är. Mycket tack vare att Amilia vill få det till att se ut som om det var mycket större. Hon sade ju själv att hon var intresserad av Martin i början så hon är inte sen att förstora upp det. Så bitter så hon måste göra livet surt för andra.
Nja, jag tycker inte Amilia har förstorat händelserna egentligen. Hon kanske vet exakt när det hände, jag har ingen aning, men pussarna/kyssarna gick ju till ungefär som hon beskrivit dem. Sen skarvade hon iofs till Julia om att Martin skulle ha varit den drivande, men det har hon inte sagt till Jass som jag har hört.
2020-04-18, 15:53
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men hon har ju inte ställt till med någonting, hon har faktiskt helt rätt i att hon inte har eller hade några förpliktelser mot varken Jass eller Martin. Martin har satt sig i skiten själv, han får ta sig ur skiten själv.

Sen tycker jag fortfarande att Jass är barnslig, de var inte ihop på något sätt när Martin och Amilia pussades. Martin gör klokt i att dumpa Jass så fort som möjligt.
1. Hur har hon behandlat Lennie?
2. Det var mer än en puss och mer än en gång det var hon som tog iniativet.
3. Vem fläkte upp sitt ”silikonbröst” i soffan och mös som fan när Martin klämde runt?
4. Vad har hon sagt om Mergim bakom hans rygg?

Självklart har hon inga förpliktelser mot någon men faktum kvarstår att hon är den största skithög som äntrat BB någonsin.
2020-04-18, 15:53
Medlem
Någon som vet vad Alex, Lisa, Antonia och Victoria är påväg att göra? De körde nyss upp framför BB huset, ska de ta sig in?
2020-04-18, 15:54
Medlem
Blanketfullofshits avatar
Antonia, Alex, Victoria och Lisa är just nu utanför huset och skulle skrika till dom i huset när dom går ut nästa gång. Nyss kom "Detta är Big Brother, utegården är stängd"
2020-04-18, 15:54
Medlem
avixs avatar
Julia har börjat dricka öl varenda eftermiddag typ? Är det alkoholfri eller har hon sparat vanlig?
2020-04-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Någon som vet vad Alex, Lisa, Antonia och Victoria är påväg att göra? De körde nyss upp framför BB huset, ska de ta sig in?
Något liknande med påskkärringar igen?
2020-04-18, 15:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit
Antonia, Alex, Victoria och Lisa är just nu utanför huset och skulle skrika till dom i huset när dom går ut nästa gång. Nyss kom "Detta är Big Brother, utegården är stängd"
Hoppla Kerstin, hur vet du detta?
2020-04-18, 15:57
Medlem
Blanketfullofshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hoppla Kerstin, hur vet du detta?

Dom var Live på Alex och Antonias Instagrams när dom kom på idén. Dom ska tydligen Ha fest hemma hos Alex ikväll
2020-04-18, 15:57
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanketfullofshit

Helvete, hoppas bara dom inte får komma in igen mer än säga hej på utegården.. TV4-appens diktator fråga om borgmästare skrämmer dock att det kanske är permanent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in