2020-04-18, 15:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tack, BB, för att ni hugger av och byter kamera mitt under Fridas och Jasmines samtal i badrummet. Det var säkert ingenting viktigt som sades. Vet inte alls hur de tänker när de gör så. Vad är det förlimsniffare som styr skutan?
2020-04-18, 15:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Har ni tänkt på att hur mer skit Amilia ställer till med, hur mer hon får de andra deltagarna att må dåligt desto bättre mår hon, blir piggare, sjunger, dansar och skrattar mer, vilken sjuk jävel hon är.
2020-04-18, 15:31
Medlem
riskns avatar
Det klagas också väldigt mycket på uppdragen från deltagarnas håll att BB inte får lov att ha dem instängda för länge i uppdragsrummet eller för att folk BEHÖVER röka. Eller att deltagare helt enkelt inte vill genomföra olika uppdrag/utmaningar. Jag tycker det är tråkigt då har klagats väldigt mycket och BB vågar nog inte ha en temavecka som ''fattiga och rika'' där man går all out.
2020-04-18, 15:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tack, BB, för att ni hugger av och byter kamera mitt under Fridas och Jasmines samtal i badrummet. Det var säkert ingenting viktigt som sades. Vet inte alls hur de tänker när de gör så. Vad är det förlimsniffare som styr skutan?
Kan det vara någon annan än Amilia?
2020-04-18, 15:33
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Lennie sa åt henne att göra det! Bra gjort Lennie!

Amilia är en tjej som tror att hon blir mindre ful om hon lyckas hångla med en upptagen kille, som dessutom har en snygg tjej. En sån tjej som Amilia kommer aldrig nån vart med killen och får aldrig personen men hon nöjer sig med att iaf få något.

Dom här killarna som råkar ut för henne mår dåligt efteråt, blir äcklade, därav att han kanske förträngt kyssarna. Har träffat några sådana tjejer i mitt liv.

Jag tycker det va bra att Jasse sa att man har ansvar mot alla kvinnor, man gör inte så som hon gjorde. Hon njöt ju verkligen av att göra det just bakom ryggen på Jasse. Det kryper i mig när man på riktigt ser va hon är för sorts människa. Tycker ändå synd om henne, pga att hon måste klänga och tvinga sig på män för att få nån sorts närhet.

Antagligen därför Martin var så arg på henne inatt och kallade henne tönt hela tiden för att irritera henne
2020-04-18, 15:34
Medlem
riskns avatar
Varför äter inte Martin? Jag har bara slökollat i två timmar. Har han ångest eller försöker han bara undvika Jasmine?
2020-04-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Varför äter inte Martin? Jag har bara slökollat i två timmar. Har han ångest eller försöker han bara undvika Jasmine?

för att han är en pussy som inte våga möta jasmine
2020-04-18, 15:36
Medlem
Citat:
Big Brother är fan dumma i huvudet. En omröstning om man vill ha en borgmästarinna, men man kan bara svara "ja", fast på tre olika sätt. Kul demokrati, era pajasar.

Hade det funnits ett nej vet man vad man röstat på....så korkat
2020-04-18, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Har dom fått mer information om corona eller varför har dom först idag insett att festivaler osv inte blir av?
Dom fick veta mer igår
2020-04-18, 15:42
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Han har med all säkerhet ångest från helvetet, någon skulle gå in med lite mat och prata med honom
2020-04-18, 15:44
Medlem
Citat:
Notera hur "HAHAHA 🙃🙃🙃🙃" Jasmine är med alla de andra just nu. Känns ju jävligt genuint. Säkert inte alls för att shit went dooooown med Amilia och Martin. 😂

Undrar om Jasmine nu kommer att återgå till att tycka att Sami har stora händer.
Tänkte precis detsamma, nu passar det väldigt bra att umgås med folk som hon snackat skit om i flera veckor.
2020-04-18, 15:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Har ni tänkt på att hur mer skit Amilia ställer till med, hur mer hon får de andra deltagarna att må dåligt desto bättre mår hon, blir piggare, sjunger, dansar och skrattar mer, vilken sjuk jävel hon är.
Men hon har ju inte ställt till med någonting, hon har faktiskt helt rätt i att hon inte har eller hade några förpliktelser mot varken Jass eller Martin. Martin har satt sig i skiten själv, han får ta sig ur skiten själv.

Sen tycker jag fortfarande att Jass är barnslig, de var inte ihop på något sätt när Martin och Amilia pussades. Martin gör klokt i att dumpa Jass så fort som möjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in