2020-04-18, 15:15
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
men att sami vaknar 15:00 är normalt?
Han var väl uppe imorse, förmiddags, badat, ätit frukost mm? Ledsen men ljugröveri får inte oss som ser Sami som vinnare att helt plötsligt ändra oss
2020-04-18, 15:17
Medlem
xrlpyts avatar
Ska ingen kolla till Martin? Han är ju typ helt utfryst. Lelle bubben då.
2020-04-18, 15:18
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Big Brother är fan dumma i huvudet. En omröstning om man vill ha en borgmästarinna, men man kan bara svara "ja", fast på tre olika sätt. Kul demokrati, era pajasar.

BB Nordkorea..
2020-04-18, 15:18
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Våga vägra rösta på tre exakt likadana förslag, fullkomliga idioter. Är Amilia den vidrigaste personen som deltagit i BB JA eller NEJ hade fått min röst
Och som slutresultat Amilia nya borgmästaren= immunitet?!? Nä, det där vågar inte jag rösta på. Litar INTE på BB.
2020-04-18, 15:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Notera hur "HAHAHA 🙃🙃🙃🙃" Jasmine är med alla de andra just nu. Känns ju jävligt genuint. Säkert inte alls för att shit went dooooown med Amilia och Martin. 😂

Undrar om Jasmine nu kommer att återgå till att tycka att Sami har stora händer.
2020-04-18, 15:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
men att sami vaknar 15:00 är normalt?
Vad menar du? Skulle den där kommentaren få Amilia att framstå som mindre lat? Hon ligger ner stora delar av dygnet.
2020-04-18, 15:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
BB Nordkorea..
Sedan kommer de få in ett brev: "tittarna har röstat och vill ha en borgmästarinna i huset".
2020-04-18, 15:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Notera hur "HAHAHA 🙃🙃🙃🙃" Jasmine är med alla de andra just nu. Känns ju jävligt genuint. Säkert inte alls för att shit went dooooown med Amilia och Martin. 😂

Undrar om Jasmine nu kommer att återgå till att tycka att Sami har stora händer.
Självklart, hon har enligt henne själv varit kär i killar sedan dagis
2020-04-18, 15:25
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Sedan kommer de få in ett brev: "tittarna har röstat och vill ha en borgmästarinna i huset".
Känner gallsmak i munnen
2020-04-18, 15:26
Medlem
riskns avatar
Varför räknar de alltid ner tills de får lov att komma ut? Varför planerar de alltid saker? De kommer aldrig i hela sitt liv igen uppleva att vara instängd i ett hus med en grupp främmande människor där de får gratis mat och göra diverse aktiviteter. Nu skulle jag aldrig söka till Big Brother då man är kameraövervakad men jag hade varit glad och tagit det som en semester eller en unik upplevelse där man lär känna människor intimt så snabbt som man inte kan göra i vårat moderna liv. Jag undrar ibland vad det är för människor som har sökt till detta program då jag tror inte det har varit så här tidigare säsonger.
2020-04-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Varför räknar de alltid ner tills de får lov att komma ut? Varför planerar de alltid saker? De kommer aldrig i hela sitt liv igen uppleva att vara instängd i ett hus med en grupp främmande människor där de får gratis mat och göra diverse aktiviteter. Nu skulle jag aldrig söka till Big Brother då man är kameraövervakad men jag hade varit glad och tagit det som en semester eller en unik upplevelse där man lär känna människor intimt så snabbt som man inte kan göra i vårat moderna liv. Jag undrar ibland vad det är för människor som har sökt till detta program då jag tror inte det har varit så här tidigare säsonger.

Bara Lennie som tar vara på det där, ingen annan.
2020-04-18, 15:27
Medlem
Men vafaaaan varför bytte de kamera från Frida och Jasmine???

VILLE JU SE VAD FRIDA SKULLE SÄGA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in