2020-04-18, 11:40
Avstängd
hörde jag ”lappjävel” från frida hmm
2020-04-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hahahah frida river sönder hela gamet jag dööööööör vilken legend
Som en riktig boss!

Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Hur hade ni reagerat om ni varit Jass? Tycker ni Martin gör rätt i att inte försöka snacka direkt? Eller iaf be om ursäkt?
Jag hade bara tagit det lugnt ett tag. Mest för att vädra tankar och känslor men om min brud kysst en mer ful kille så hade jag inte tagit det hårt än om hon kysst en kille som står högre i min liga.
Vi jämför oss med varandra hela tiden och Amilia är en fet blåval. Så jasse borde inte va så känslig. Hon ser 100 gånger bättre än Amilia. Om hon tvekar på att lita på Martin. Borde de försöka dejta utanför huset för att få en bättre uppfattning om varandra. De var dessutom inte så exklusiva med varandra för 2 månader sedan så i mina ögon känns det överdrivet.
2020-04-18, 11:42
Bannlyst
Jassa ska sova med Frida nu.
Eller så blir hon och Martin sams ikväll och har make up sex och Julia/Olga kommer explodera av alla knullljud 😷😷
Hur som helst så kommer det bli bråk ikväll, med 5 nominerade och många dagar i barnrummet utan mat och sex m.m..
2020-04-18, 11:44
Medlem
Batoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag skrev det innan, hon kom jublandes ut ur bikten igår natt. Är säker på hon har fått inside information.

Det stämmer. Efter bråket igår blev först Martin kallad till bikten och var in en kort stund. Sen blev Amilia kallad och var inne riktigt länge. När hon kom ut var hon på bra humör och gick och lade sig med ett leende på läpparna. Riktigt skumt.
2020-04-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hahahah frida river sönder hela gamet jag dööööööör vilken legend

Legend hur? Beter sig som en Karen.
2020-04-18, 11:47
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Gör nog rätt i att vänta. Äckligt beteende på Jass just nu så skulle inte gå att prata med henne.

Fast hon blir ju bara mer provocerad när han inte låtsas se henne typ.
2020-04-18, 11:49
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Gör nog rätt i att vänta. Äckligt beteende på Jass just nu så skulle inte gå att prata med henne.
Hon spelar svår och är omogen
2020-04-18, 11:51
Medlem
htsolna08s avatar
Många där inne är nu beroende av brun utan sol skiten.. ser förjävligt ut..
Hoppas någon av jasse eller martin lämnar på måndag.
2020-04-18, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Varför är Amilia så jävla uppåt? Spelar hon teater och låtsas vara på strålande humör för att flörta med tv-publiken, nu när hon hänger löst?

Eller så tror hon Martin åker pga nattens händelse. Men, jag hoppas fb är eniga på att göra allt i vår makt för att få ut Amilia
2020-04-18, 11:54
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tycker inte Julia gjorde fel alls i det. Martin kunde ju inte själv springa efter Amilia, och inte Jasmine heller. Sedan det jag såg av deras konversation pratade de dessutom om annat än frågan/händelsen. Att Julia går efter någon betyder inte att hon "tar någons parti", speciellt inte med tanke på att hon satt rätt länge och pratade med Martin och Jasmine INNAN hon gick iväg till Amilia.
Nä alltså det var innan Jas ens hade fått höra vilken fråga det var av Martin.
Det jag störde mig mest på med Julia var bara att hon tjatade hundra gånger till Amilia "du har verkligen noll ansvar i det här!" Tycker hon blivit allmänt falskare och falskare i tiden i huset tyvärr. Som nu så skulle hon låtsas som ingenting mot Jas och försökte prata på som att inget hade hänt.
2020-04-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Nä alltså det var innan Jas ens hade fått höra vilken fråga det var av Martin.
Det jag störde mig mest på med Julia var bara att hon tjatade hundra gånger till Amilia "du har verkligen noll ansvar i det här!" Tycker hon blivit allmänt falskare och falskare i tiden i huset tyvärr. Som nu så skulle hon låtsas som ingenting mot Jas och försökte prata på som att inget hade hänt.

Håller med. Julia spelar på två sidor och det är fult. Känns som hon slickar Jass röv och sen Amilias. Sen snackar hon skit om båda två när chansen ges.
2020-04-18, 11:58
Medlem
Stackars Lennie. Han ser helt utmattad och nedstämd ut när han måste lyssna på Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in