2020-04-18, 11:34
Avstängd
hahahah frida river sönder hela gamet jag dööööööör vilken legend
2020-04-18, 11:35
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jasmine satt ju och sa att Julia var så jävla äcklig och vidrig som "la sig i" hennes bråk med Martin fast det var Martin som drog in henne. Så FULLT rimligt av Julia att inte slänga sig över henne. Martin bad väl om ursäkt till Julia igår och de hade ett ganska gött snack i mitten av kvällen, sedan bråkade de inget mer. Amilia och Martin blev ju ish vänner innan de gick och la sig.

Det är "alla i huset mot Jas" för att alla känner av att hon är arg, och ingen vågar trampa henne på tårna för alla vet att det kommer bli ett tredje världskrig då. Så då väljer alla att trycka sig längs väggarna istället, tills hon eventuellt lugnat ned sig lite. Om det är en bra eller dålig taktik återstår att se.
Jag förstod aldrig varför Julia sprang direkt till Amilia efter Martin berättade om frågan, det kändes som att hon tog hennes parti direkt och då förstår jag varför Jas blir arg att hon lägger sig i och väljer sida.
Jag såg till typ 22 igår och fattar ändå ingenting. Omöjligt att hänga med i svängarna.
2020-04-18, 11:36
Avstängd
sa martin nyss att det är ett "brädspel" han är ju förfan lika korkad som skriket från halmstad
2020-04-18, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Hur hade ni reagerat om ni varit Jass? Tycker ni Martin gör rätt i att inte försöka snacka direkt? Eller iaf be om ursäkt?
i stridens hetta. martin berusad. då blir det problem. men jasmine borde titta på amilia så vet hon att martin inte vill ha amilia. Men senast til festen ikväl er dom igang igen
Medlem
Tycker det är fett dåligt att de aldrig får behålla någonting, som deras egengjorda Fia med knuff nu. De klagar själva på att det är så otroligt tråkigt där inne rätt ofta, bara LÅT DEM ha NÅGONTING att sysselsätta sig med. Roligare både för dem och för oss som tittar att de faktiskt kan göra någonting, än att bara sitta i soffan och glo på varandra och ha samma diskussioner de haft tusen gånger innan.

De lär väl ha lämnat eller i alla fall kommer behöva lämna igen kubbet också antar jag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Gissar på oddsen på måndag om vem som får lämna.

Amilia 1,85, Martin 2,30, Jasmine 4.00, Julia 5.00 och Mergim 6.00 i odds 👍
De kommer få det att verka som att Martin fått mest röster och ska lämna, är övertygad. Speciellt efter allt drama kring honom nu. Amilias beteende är som bortglömd.

Men vi kämpar på! Är MÅNGA som vill ha ut henne. Inte bara här.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Varför är Amilia så jävla uppåt? Spelar hon teater och låtsas vara på strålande humör för att flörta med tv-publiken, nu när hon hänger löst?
2020-04-18, 11:38
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Hur hade ni reagerat om ni varit Jass? Tycker ni Martin gör rätt i att inte försöka snacka direkt? Eller iaf be om ursäkt?

Gör nog rätt i att vänta. Äckligt beteende på Jass just nu så skulle inte gå att prata med henne.
2020-04-18, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Varför är Amilia så jävla uppåt? Spelar hon teater och låtsas vara på strålande humör för att flörta med tv-publiken, nu när hon hänger löst?
Ja det tror jeg også, hoppas inte der er nogen fiffens
2020-04-18, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag förstod aldrig varför Julia sprang direkt till Amilia efter Martin berättade om frågan, det kändes som att hon tog hennes parti direkt och då förstår jag varför Jas blir arg att hon lägger sig i och väljer sida.
Jag såg till typ 22 igår och fattar ändå ingenting. Omöjligt att hänga med i svängarna.
Jag tycker inte Julia gjorde fel alls i det. Martin kunde ju inte själv springa efter Amilia, och inte Jasmine heller. Sedan det jag såg av deras konversation pratade de dessutom om annat än frågan/händelsen. Att Julia går efter någon betyder inte att hon "tar någons parti", speciellt inte med tanke på att hon satt rätt länge och pratade med Martin och Jasmine INNAN hon gick iväg till Amilia.
2020-04-18, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag skrev det innan, hon kom jublandes ut ur bikten igår natt. Är säker på hon har fått inside information.
2020-04-18, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Ok! Jag utgick från ett klipp från kvällen där de satt och skrattade och pratade tillsammans. Men skönt att höra.

Du missade det som hände på natten. Martin kallade Amilia tönt, låt säga, 200ish gånger Det var riktigt underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in