2020-04-17, 23:48
Medlem
Stones avatar
Vilket jävla tjat det är om Alsing på AB. Varje dag längst upp i flödet.
Citera
2020-04-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Adam Alsing var son till en av cheferna på Aftonbladet. Rolf Alsing. Kanske därför.
Citera
2020-04-17, 23:54
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Adam Alsing var son till en av cheferna på Aftonbladet. Rolf Alsing. Kanske därför.

Då förstår jag. Skrev och frågade men fick inget svar. Tack.
Citera
2020-04-18, 00:05
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Håller med. Han har ersatt både Greta och Wahlgrens. Hade knappt någon aning om tomten mer än att han ledde C-såpan "Sveriges sämsta bilförare" och tog över ett misslyckat "Yepordy". Fattar inte hur han helt plötsligt blev så omåttligt populär. Framgången ökar om man dör i Corona. Alsing pratkvarn tillhörde 80-talet och där tog det slut.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-18 kl. 00:12.
Citera
2020-04-18, 01:33
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Håller med. Han har ersatt både Greta och Wahlgrens. Hade knappt någon aning om tomten mer än att han ledde C-såpan "Sveriges sämsta bilförare" och tog över ett misslyckat "Yepordy". Fattar inte hur han helt plötsligt blev så omåttligt populär. Framgången ökar om man dör i Corona. Alsing pratkvarn tillhörde 80-talet och där tog det slut.

Att påstå att man knappt hade en aning om "tomten" visar mer på att man levt under en sten de senaste 30 åren än något.

Grattis, välkommen ut!
Citera
2020-04-18, 01:35
Medlem
johnthedickholmess avatar
Men vad snabbt han verkar ha blitt sjuk. Snackar på podden och så bara borta på sjukhus. Men hur dålig blir man av Coronan? blir man helt medvetslös. Jag menar om han låg för döden borde han väl skrivit någon rad på Instagram kan man ju tycka. Bara förklarat läget och tackat alla för de man fått vara med om. Rip Adam.
Citera
2020-04-18, 01:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Att påstå att man knappt hade en aning om "tomten" visar mer på att man levt under en sten de senaste 30 åren än något.

Grattis, välkommen ut!
Ge dig! Varför skulle jag intressera mig av en okammad tjockis med grått tomteskägg då det finns betydligt mer intressanta personer i världen. Hade aldrig ägnat denna pratkvarn en tanke om det inte stod i Expressen och A.B sida upp och sida ner. Har svårt att förstå varför någon ens ser upp till Alsing. Hade inte haft något problem med om det varit Steffo heller. Samma djävla klientel som inte heller är det minsta intressant som person. Har ägnat dom senaste 30 åren åt det mesta utan att ägna Alsing en tanke.
Bytte kanal direkt dom ggr han dök upp i TV. Undviker också TV 4 för att slippa se Steffo och Jenny.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-18 kl. 01:55.
Citera
2020-04-18, 01:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Men vad snabbt han verkar ha blitt sjuk. Snackar på podden och så bara borta på sjukhus. Men hur dålig blir man av Coronan? blir man helt medvetslös. Jag menar om han låg för döden borde han väl skrivit någon rad på Instagram kan man ju tycka. Bara förklarat läget och tackat alla för de man fått vara med om. Rip Adam.
Kanske svårt att skriva tack och adjö på Instagram om man ligger nedsövd med slangar genom alla hål i ansiktet.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-18 kl. 01:57.
Citera
2020-04-18, 02:01
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Kanske svårt att skriva tack och adjö på Instagram om man ligger nedsövd med slangar genom alla hål i ansiktet.
Det jag frågade om...blir man helt medvetslös i veckor? Helt borta? Scary sjukdom.
Citera
2020-04-18, 02:05
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Det jag frågade om...blir man helt medvetslös i veckor? Helt borta? Scary sjukdom.
Jag tror dom blir sövda direkt när dom får andnöd och då brukar dom vara på fallrepet. Så även Alsing. Hur länge dom ligger så är nog individuellt men för honom blev det visst någon vecka tror jag. Tror dom måste vara sövda när syrgas sätts in.
Citera
2020-04-18, 02:18
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
På vilket sätt är det B?
Vad har du gjort? Ligger du på K?
Adam var en C eller D kändis om man tittar på hur verkligheten såg ut.
Tycker du att Bluebeast72:s ev. kändisstatus är relevant i en skvallertråd om Adam Alsing?
Tycker du det så tycker jag att du är oerhört korkad.
Citera
2020-04-18, 02:20
Medlem
Citat:
Ja, det gick för snabbt. Tycker de kunde gått ut med att han var inlagd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in