2020-04-17, 22:22
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
hon starta ändå en brand kring snickaren och häxan, lär bli action det får man ändå ge henne!

Jo absolut, men fan hon gör ju inget annat, hon är så jävla lat, och storbölar när hon blir nominerad av sina, vad hon tror är vänner i huset..o_O
Snorungen Mergim vill jag fortfarande ha ut, han är en barnrumpa. Alla tycks ha glömt va han gjorde första veckorna i huset mot allt å alla..
2020-04-17, 22:23
Medlem
JahLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Hon blir alltid arg så fort hon inte får någon fördel. Tänk er hur hon hade betett sig idag om hon varit kvar i uppdragsrummet och ej med de andra? Falsk som fan dessutom, skäller ut Lennie igår och idag är hon på honom igen. Hoppas verkligen hon åker ut.
+1...
Min röst går rakt av på Amilia. Hoppas hoppas hon sticker...lååååångt bort.
Hon äter upp maten i huset, hon står o grinar medans hon diskar, och när hon får frågan om hjälp blir hon sur å säger att hon klarar å diska..xD
2020-04-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Har Martin problem med minnet? Det var tittarna som ställde frågan. Martin valde att berätta för gruppen/Jasmine vad för extra fråga han fick. Jasmine stod och skrek efter Amilia att hon skulle komma till grinden.

Amilia avslöjade inte någonting. Skulle hon ljuga för alla om att hon inte har hållit på med Martin?
Håller med. Skulle hon ljuga som svar på deras fråga (som de själva tog initiativet till att ställa) för att slippa anklagas för att skapa drama? Kasst manipulationsförsök av Martin om ni frågar mig.
2020-04-17, 22:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Gjorde hon?

En vecka försent enligt mig.
Bestämmer du hur dom ska nominera?😀
Väx upp förfan!
2020-04-17, 22:25
Medlem
nu kommer dom nog få byta battarier 1 och 1 och inte gemensamt, tror sami sa för mycket där!
2020-04-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
1. Jasmine är inte Julias polare. De känner inte varandra och har pratat illa om varandra hela tiden. Jasmine stod idag och skrek att Julia var en äcklig människa.

2. Julia skulle inte ha tjänat på att avslöja den bomben för Jasmine. Du skulle antagligen suttit här och hatat på Julia om hon hade gjorde det ''att hon berättade bara för Jasmine för att skapa kaos''.

Fast då ljuger hon om hon säger att hon är mycket närmare vän till Jasmine än Amelia.
2020-04-17, 22:27
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Håller med. Skulle hon ljuga som svar på deras fråga (som de själva tog initiativet till att ställa) för att slippa anklagas för att skapa drama? Kasst manipulationsförsök av Martin om ni frågar mig.
Det är första gången jag har kokat denna säsong. Om jag var inne och såg Martin attackera Julia efter ha gjort bort sig så hade jag flygit på honom. Så fruktansvärt uppenbart hur den dåliga männskan fungerar och tänker.
2020-04-17, 22:27
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
nu kommer dom nog få byta battarier 1 och 1 och inte gemensamt, tror sami sa för mycket där!
Vad sa han?
2020-04-17, 22:28
Medlem
riskns avatar
Citat:
Fast då ljuger hon om hon säger att hon är mycket närmare vän till Jasmine än Amelia.
Nej? Allt är inte svart och vitt.
2020-04-17, 22:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Fast hur hade ni reagerat om er polare visste att er tjej tex har varit otrogen men inte berättat för er? Julia borde ha pratat med Jass eller gått till Martin och kollat om det är sant och säga att han ska säga det innan hon säger det.
Ingen har varit otrogen!! I detta hus kyssar alla varandra. Tycker synd om Martin, fast jag inte gillar honom. Han har väl inte sett till så att Amilia fått orgasm? Det har han ju fixat till ludret iaf. Om hon nu vet vad en orgasm innebär, vilket jag är osäker på.
2020-04-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Vad sa han?

att man kan pakta eller säga något till någon när man byter battarier, när man tar bort battarierna så hinner man säga något.
2020-04-17, 22:30
Medlem
mscatzys avatar
Amilia känner sig riktigt mäktig nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in