Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag hoppas vid gud du har rätt. En mördare skall låsas in. SD är den skyldige. Tror jag. Oavsett skall den som dödade Lena låsas in. Länge.
Jag rekommenderar dig att du läser in vad KammarÅklagaren Åsa Hiding tidigare har deklarerat gällande detta mordet på L*na Wesstr*m, det vill säga, det handlar inte enbart om starka indicier utan det finns även teknisk bevisning som binder vederbörande till brottet.
Problematiken känner KammarÅklagaren Åsa Hiding redan till, det vill säga, vad som utgör själva problemet i detta fallet, är att det inte gått att binda SD direkt till mordplatsen bakom bullerplanket ... och det här är inget jag tror utan något som jag känner till.
Mitt råd till dig är att du lägger ned anteciperandet och förlitar dig på min ord när jag säger, - detta mordfallet är långt ifrån överstökat och uppklarat.
Det är ett otroligt kostsamt polis- och åklagar-arbete som lagts ned på detta mordfallet hitintills gällande mordet på L*na Wesstr*m, och oavsett hur det kommer att se ut i slutändan, så är det ingent som man bara lägger inom ett skåp och sedan därefter stänger igen.
Mvh/ @JokerMannen