2020-04-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Man kan anmäla om man misstänker riggade omröstningar men jag kommer inte på vilken sida det var. Någon som vet?
För då granskar de resultaten och tror inte BB vågar fuska.
Här handlar det kanske inte om just omröstningar, utan mer hur man låter Amilia gång efter annan komma undan. Detta utan någon form av tillsägelser.

I natt betedde hon sig som ett riktigt vedervärdigt svin. Utan tillstymmelse av tillsägelse.
Dessutom hade produktionen mage att i klipp visa en vänligare version av vad som skedde.

Jodå, Amilia kommer säkerligen undan med mord om det skulle vara aktuellt
2020-04-17, 20:56
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag vet inte vad du menar med Patteblaffer men det första och enda Martin erkände var att han klämt på Amilias tutte.

Ok, det har jag missat.
Tutte och Patteblaffe är samma sak....
2020-04-17, 20:57
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Man kan anmäla om man misstänker riggade omröstningar men jag kommer inte på vilken sida det var. Någon som vet?
För då granskar de resultaten och tror inte BB vågar fuska.

Spelinspektionen.
Skrev ett riktigt saftigt mail. Fick ett mail tillbaka 👍🏼
Men desto fler vi är som gör dem uppmärksamma desto bättre.
Då tas det på större allvar.

Jag har bettat på Unibet. Håller de på och styr utgången och riggar Big Brother så leker de med spelpengar och givetvis med vinstmiljonen.
2020-04-17, 20:58
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Precis, men många kallar det hångel Dem kanske aldrig har hånglat
Skulle verkligen inte kalla det för hångel, tror dessutom stt Martin hade en godisbjörn i munnen som han "lämnade över" via kyssen.
Amilia tappade den nästan efteråt, därav reflexen med handen för att rädda björnen.

Jag tror dock att Jasmine blev kär i samma ögonblick som hon såg Martin, han å andra sidan började känna "något" för henne till en eller två veckor tillbaka.
2020-04-17, 20:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Fy fan va dåligt Amilia svarade på frågorna.
Hon ägnade halva tiden åt att försöka framställa sig själv som den enda som är utanför i gruppen..

Hade hon haft ett litet uns av självinsikt borde hon förstå varför hon inte är någons nummer 1!

Ja, hon framstod som oäkta och oärlig under frågestunden när hon hela tiden intog försvarsställning. Hon drog offerkortet flera gånger.
2020-04-17, 21:00
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Första gången tvingade hon väl inte sig på honom?
som jag minns det satt båda i köket och det var en flörtig stämning... han sa något i stil med "kyss mig då" tror jag?
samma dag eller så stod han bakom Amilia med armarna runt henne när hon satt vid köksbänken.

Tvärt om. Han satt och hon kom bakom och det värsta var att Jasse stod bakom med ryggen vänd mot dom...
Det var hemskt.
Önskade så att hon bar hade vänt sig om.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ok, det har jag missat.
Tutte och Patteblaffe är samma sak....
Förstod det utifrån "patte" men aldrig hört patteblaffe
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Men nej, tom Vickan kunde ju slå hål på hennes argument....
Hehe, sursatansVictoria kunde ju slå hål på allt den folkilskna lilla argbiggan.
Sa för det mesta, ibland är Julia lite hmmm......okoncentrerad om man säger så.😉
Medlem
Citat:
som jag minns det satt båda i köket och det var en flörtig stämning... han sa något i stil med "kyss mig då" tror jag?
samma dag eller så stod han bakom Amilia med armarna runt henne när hon satt vid köksbänken.
Jag minns även när Martin stod jättenära Amilia på ett flirtigt sätt och gav henne massa komplimanger om att han gillar henne för att hon är så intelligent osv.
2020-04-17, 21:01
Medlem
Citat:

Kan vara så. Men det jag kommer ihåg och det klippet som finns ute så är det Amilia som kommer bakifrån Martin och pussar honom.
2020-04-17, 21:02
Medlem
Miraquellas avatar
Nu pratar man om att olga kommer komma ut till hån.. neerj vi älskar dig! Frågan är vad Amilia känner på måndag. Sjöko, blåval etc... och vi har sett dig!
2020-04-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hehe, sursatansVictoria kunde ju slå hål på allt den folkilskna lilla argbiggan.
Sa för det mesta, ibland är Julia lite hmmm......okoncentrerad om man säger så.😉

Sorry, trodde du kämpade för Amilias heder i inlägget! 😆

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in