Jag börjar allt mer tro att Amilia har någon form av hållhake på någon i produktionen.
Därför får Amilia göra lite som hon vill, medan andra blir varnade.
Spelar ingen roll vem som åker då alla av dom ska ut ändå. Om Amalia försvinner kommer luften gå ur tråden eftersom hon "medverkar" till 98% Jag ser gärna att någon av gaphalsarna åker först. Julia, Jassa eller Mergin. Avskyr deras dampskrik.
Det finns klipp på instragamsidan "bbklipp" där man ser att Amilia går fram till Martin och kysser honom när han sitter vid köksön. Det var i slutet av februari (samma dag som anty åkte ut). Samma kväll som han tog henne på bröstet.
Någon som kommer ihåg en andra kyss?
Nej, faktiskt inte. Minns bara pussen när hon höll i hans ansikte och kom bakifrån och pussade honom. Och att han klämde på hennes tutte när hon sa flera gånger ”Men känn här!”. Sen har hon sagt till flera gånger hon är attraherad av honom och mest vill ligga med honom av alla i huset.
Jag börjar allt mer tro att Amilia har någon form av hållhake på någon i produktionen.
Därför får Amilia göra lite som hon vill, medan andra blir varnade.
Frågar du mig så är detta att likna med fusk.
Man kan anmäla om man misstänker riggade omröstningar men jag kommer inte på vilken sida det var. Någon som vet?
För då granskar de resultaten och tror inte BB vågar fuska.