2020-04-17, 18:45
Medlem
mscatzys avatar
Jajaja, "första veckan var det dragkamp mellan mig och Jass". Så snygg är du inte Amilia.
2020-04-17, 18:45
Medlem
Vad har hänt idag?

Inte sett något förens nu.

Då ser man falska Julia sitta med blåvalen och snacka.
2020-04-17, 18:46
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Vad har hänt idag?

Inte sett något förens nu.

Då ser man falska Julia sitta med blåvalen och snacka.

Ja, de bondar bra. Lika barn leka bäst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har de sagt någonting om hur länge Jasmine och Frida ska vara barn? Tänker att det har väl typ aldrig hänt att en temavecka faktiskt varit ända till måndagen, förutom Robinson- och skräckveckan typ?
Nej inget är sagt. Tycker så synd om speciellt Frida som älskar att vara ute i frisk luft och sola på utegården. Hon är så grym på att inte tappa det men tycker hon har gjort sig förtjänt av att komma ut nu. Amilia borde inte kommit ut eftersom hon inte fullföljde uppdragen som ingick när man var barn. Sen för drama borde de släppa ut Jasmine också.

Jag gillar Julia men hon ska nog inte sitta och säga andra är labila och hon ”absolut inte reagerar känslostyrd” och att hon håller sitt lugn i diskussioner
Medlem
Julia har slickat blåvalens röv sedan Glasman lämnade.

Så jävla falsk och trashig så det inte finns.
2020-04-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Julia "Jag är inte känslostyrd"
Nej vi har märkt de.

Hhaha det är något med årets deltagare och självinsikten.

Den existerar inte hos någon, förutom Sami.
2020-04-17, 18:48
Medlem
mscatzys avatar
Det ska bli fest ikväll. In med frågorna nu till Ami nu så att barnen kan bli vuxna och umgås med de andra.
2020-04-17, 18:48
Bannlyst
Nu flyttades allt fokus från nattens drama där Amilia gjorde bort sig mot Lennie.
Om Amilia ska ut på måndag före Martin så gäller det att vi är eniga, kanske enda chansen vi får!
2020-04-17, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag gillar Jass. Stör mig inte så mycket på att hon skriker för hon är sådan. Men hon kan vara väldigt förnuftig också. Hon vill inte ha drama och hon orkar inte prata med Ami just nu. Hon tycker att båda har ansvar för att det krävs två för att dansa.

Som sagt är hon mest ledsen för att alla har vetat utom hon.

Gillar du när hon går runt o fiser samt rapar också?
2020-04-17, 18:49
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Nu flyttades allt fokus från nattens drama där Amilia gjorde bort sig mot Lennie.
Om Amilia ska ut på måndag före Martin så gäller det att vi är eniga, kanske enda chansen vi får!

Ja, Amilia måste vara prio 1.
2020-04-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej inget är sagt. Tycker så synd om speciellt Frida som älskar att vara ute i frisk luft och sola på utegården. Hon är så grym på att inte tappa det men tycker hon har gjort sig förtjänt av att komma ut nu. Amilia borde inte kommit ut eftersom hon inte fullföljde uppdragen som ingick när man var barn. Sen för drama borde de släppa ut Jasmine också.

Jag gillar Julia men hon ska nog inte sitta och säga andra är labila och hon ”absolut inte reagerar känslostyrd” och att hon håller sitt lugn i diskussioner
Man kan ju hoppas på att de får komma ut under kvällen då! Haha jaa, verkligen. Och när hon var ute och fick lite sol på nosen på rasten tidigare idag och ba "VÄRLDENS BÄSTA RAST" när hon gick in. Har fan aldrig hört henne klaga? Hon bara så positiv och tar allting med en klackspark. Hon är så fin. Som nu när hon sitter och tröstar Jasmine<3 så saklig och vettig och lugn.
2020-04-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Åhhh vad Amilia njuter nu av att vara i centrum för hela händelsen. Hon mår såååå gott.
Så gör hon varje gång det har varit bråk. Hon VET hon aldrig brukar tappa det (förutom mot Lennie igår) och hon kan prata som en politiker, så hon brukar vinna diskussioner. Sedan sitter hon och njuter av att alla i huset är runt henne som flugor på bajs ”Åhh du är så grym Amilia heja dig”. Hon sitter som en fet chef kring sina små anställda och gottar sig.
Säger inte hon hade fel i situationen men hur hon utnyttjar allting vid varje tillfälle till sin egen fördel är så egoistisk och vidrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in