2020-04-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
För första gången känner jag faktiskt för Jass. Att hon ändå nu fattar att ”tittarna har ju försökt berätta de för mig” och känner sig dum (som alla hade gjort)

Hoppas hon bara skiter i Amilia och går full bananas på Martin som faktiskt är den enda som hade något ”ansvar” för deras relation.

känner inte ett skit för henne såg du inte hennes fejkgråtande i barnrummet allt för henne handlar om skådespel
Medlem
mscatzys avatar
Amilia kommer garanterat få frågor om Martin.
Jag ställde en fråga om hon tycker att hon är falsk mot Jasmine som inte har sagt något.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
känner inte ett skit för henne såg du inte hennes fejkgråtande i barnrummet allt för henne handlar om skådespel
Söker sympati och tv tid i kameran!
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
För första gången känner jag faktiskt för Jass. Att hon ändå nu fattar att ”tittarna har ju försökt berätta de för mig” och känner sig dum (som alla hade gjort)

Hoppas hon bara skiter i Amilia och går full bananas på Martin som faktiskt är den enda som hade något ”ansvar” för deras relation.
Fyllegrejj??? Bara släpp...
2020-04-17, 18:30
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Om 2 timmar får de in mer
Meh, 2 timmar, då har ju dom redan börjat bli avslagna på alkoholen dom fick in vid 16:00-tiden. Kraftigt osynkat av produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Intressant ändå att se hur polletten trillar ned för Jasmine.

"Tittarna har försökt berätta detta för mig SÅ många gånger"

Hon har verkligen inte förstått varifrån frågorna kommit innan? Hon har typ trott att tittarna som ställt alla frågor bara har jävlats typ?
Hennes IQ ligger ju på bottenskrapet så det förvånar ingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
In med Amilias frågor och sen ska det vara fest också! Hoppas de släpper ut Jasmine och Frida ikväll så de kan vara med på festen.
Har de sagt någonting om hur länge Jasmine och Frida ska vara barn? Tänker att det har väl typ aldrig hänt att en temavecka faktiskt varit ända till måndagen, förutom Robinson- och skräckveckan typ?
Medlem
Det syns ju tydligt att det är Amilia som tvånglar upp Martin. Men samtidigt, det är Big Brother för fan. De är där för att ha roligt samt vinna pengar, men jas verkar ju inte ha fattat det. Hon tar så mycket mer energi än vad hon ger.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Intressant ändå att se hur polletten trillar ned för Jasmine.

"Tittarna har försökt berätta detta för mig SÅ många gånger"

Hon har verkligen inte förstått varifrån frågorna kommit innan? Hon har typ trott att tittarna som ställt alla frågor bara har jävlats typ?
Jag gillar på något sätt att hon är så naiv. Det är fint att bara gå in för något helhjärtat och inte börja noja för saker man får höra.
Själv är man ju cynisk som en jävla robot och bara "tack o hej!"
Medlem
Blaisens avatar
Säger bara, TÄNK om det varit Amilia som varit i Jasmines situation nu? Jasmine är så himla samlad över det här. Amilia hade rivit huset och aldrig köpt att Jasmine svarat som hon själv gjort och absolut INTE tagit om Lennie sagt att han inte minns.

Den som vinner på det här är Jasmine, ingen annan.
2020-04-17, 18:31
Medlem
DjPuttes avatar
Bra Jassa går ljuset upp nu har du INTE fattat hans avsikter han älskar ju för fan inte ens dig hur än mycket du tror det!
2020-04-17, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Söker sympati och tv tid i kameran!

precis nu står hon och flinar på utegården samtidigt som hon tittar in i kameran detta är bara ett spel för henne hon bryr sig inte ett skit innerst inne hon är i martins famn innan kvällens slut och slaskar igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in