2020-04-17, 18:19
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Synd man inte kan rösta ut 2 på måndag för husfriden. Jassa skicket och Amilia sjöko. Synd att Mergim, Lennie och Sammi lät Martin outbursta mot Jullan, då alla höll med henne. Fegisar... de låter Jullan ta smällen. Okommenterat...
Julia klarar sig alltid själv.😀
2020-04-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Fast jag tror inte du förstår att anledningen till varför jag ej nämner Martin är för att han redan är gone för mig. Eller om jag hade varit i en sån sits hade jag sagt hejdå direkt. Spelar ingen roll hur man är otrogen, vem man är det med osv. Dumpar min partner direkt så det är inte ens lönt att diskutera. Hatar bara tjejer och killar för den delen också som går efter människor i relationer. Det är vidrigt och det kommer jag alltid stå fast vid.
Svårt att förstå en anledning du aldrig sagt. Hur ska jag kunna veta att Martin redan är gone för dig? Speciellt när det inte ens är det som diskussionen handlar om.

Ja, du får tycka att det är vidrigt och det är ganska rimligt. Men du fortsätter ju säga att Amilia har skuld i detta, när hon inte har det. Du kan tycka att man inte borde gå efter upptagna människor men fortfarande kunna förstå att den som gör det inte har skuld i att den upptagna personen ger efter och är otrogen (OBS menar inte att Martin varit otrogen, menar i andra situationer än denna).
Medlem
skillemandinkis avatar
Jackan är sprucken!! De är officiellt
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det gör hon, Julia är stark på alla sätt och vis. 🙂
Bästa bruden i huset! Ååååh vad intressant då Sammi fattar huuuur kär hon är i honom. Det kanske händer som Sammi föreslog: vi börjar med en fika på utsidan... Han sa häromdagen: den här dräkten kommer du vara så söööt i!!! Jätteglad, och satte på Jullan sin onepiece leopard. Han har ett öga till henne... och de passar ihop. Hon höjer honom och han lugnar henne, kanske till och med får henne nykter? Dröm...
2020-04-17, 18:22
Medlem
Nej, du ser inte bara korkad ut Jass! Du är fullständigt korkad.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror ni flodhästen kommer få ligga nåt???
Hon har legat sen hon kom in i huset.
Medlem
Zingo2s avatar
Håller med dig nu Jassa, du ser ut som en dåre och du är en dåre och fjant!
Snart kommer du springa och sliska på Martin igen, löjligt.🤮
2020-04-17, 18:23
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
AMILIA OCH MARTIN

https://www.instagram.com/p/B9QOl3bFL3P/

https://www.instagram.com/p/B9QKzI6FN2X/
Här ser man klart att hon tvingar sig på andra för hennes egna njutning. Precis som hon behandlar Lennie, kärlek med tvång! Fy fan
2020-04-17, 18:23
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vafan, får dom inte in mer alkohol nu??? Det är det här som gör årets BB så jävla B.
2020-04-17, 18:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Julia och Ami är samma skrot och korn. De passar bra ihop.

Japp! Det är de!
Medlem
När Amilia och Martin kysstes i köket så var det väl bokstavligen bakom ryggen på Jasmine som stod i köket just då?
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jassa häromdagen: "jag är inte en svartsjuk person "

...
Sa hon det till Martin lr?
När hon va inne i lilla bb för några veckor sen sa hon att hon är sjuuukt svartsjuk.
Kanske blandat med lite ironi, men med tanke på hennes starka bekräftelsebehov är hon nog väldigt svartsjuk.

När hon kommer ut och ser vad som hände så kommer hon tycka att det är oskyldigt, problemet är att Martin har ljugit om det, men de lever också i en overklig värld. Bättre att dom bara är.vänner därinne och evt fortsätter något när de kommer ut.

Men dom lär ligga och gosa såfort de släppts ihop igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in