Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Det kan du tycka, men det tar inte bort det faktum att hon inte har några förpliktelser gentemot Jasmine. Det som är vidrigt, återigen, är att du lägger detta på Amilia. Det är MARTIN som haft en relation med Jasmine, inte Amilia. Amilia HAR INGA skyldigheter gentemot Jasmine, det är MARTIN som har dessa skyldigheter och han skulle aldrig ha uppmuntrat Amilia.
Det du borde skriva är "Martin är vidrig som håller på med andra tjejer när han har en tjej redan, han får det att framstå som att han inte bryr sig om han redan har en tjej, utan vill han så kör han. Usch för såna killar". SLUTA FUCKING LASTA TJEJEN NÄR DET ÄR KILLEN SOM VARIT OTROGEN.
Fast jag tror inte du förstår att anledningen till varför jag ej nämner Martin är för att han redan är gone för mig. Eller om jag hade varit i en sån sits hade jag sagt hejdå direkt. Spelar ingen roll hur man är otrogen, vem man är det med osv. Dumpar min partner direkt så det är inte ens lönt att diskutera. Hatar bara tjejer och killar för den delen också som går efter människor i relationer. Det är vidrigt och det kommer jag alltid stå fast vid.