2020-04-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahahaha ser helt efterblivet ut, detta var bra TV!
Tror tyvärr Amilia vinner på detta och Martin ryker på måndag.

Det är Amelia som måste ut på måndag, tittarna kan väl inte glömma hennes beteende mot Lennie inatt.
2020-04-17, 18:07
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Japp hon säger precis vad hon tycker...o gör som hon vill..
Ja hon gör verkligen vad hon vill, det är därför hon sagt hundra gånger till Amilia "du har absolut ingen skyldighet!!" (För att Julia skiter i om en kille är upptagen, hon är en sån som tar sina vänners snubbar)
Amilia visste att det var fel eftersom de gjorde det bokstavligen bakom hennes rygg där hon sneglade på Jas för att de skulle smyga med det.
2020-04-17, 18:08
Medlem
Vart är Martin?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Att Amilia skulle vara sveriges ärligast människa är bland det sjukaste jag hört.......

mer ärlig än mesiga snickaren dock
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tycker synd om Jass för hon har gått runt och sagt att hon är så kär i Martin och han är den första som har fått henne att känna så här.

Jag vet att många tycker att Ami inte har någon del i det här. Men för mig är det en moralfråga. Om jag visste att en kille var med en annan tjej så skulle jag aldrig ens öppna den dörren.
Hon var dyngpackade. Och blev väll smickrad. Skitsak. Stackars Frida nu... HUR mycket ska hon stå ut med??? Go naked girl!!! Ofta och mycket och reta skiten ur folk!!!🤣🤣🤣💋💋💋
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Vart är Martin?

BIKTEN
Medlem
mscatzys avatar
Jass har rätt: Jag skulle se det som ett nonono...
2020-04-17, 18:09
Medlem
mscatzys avatar
Det är synd att det är ett staket mellan Jass och Martin så att de inte kan prata med varandra istället för med andra.

Jag undrar när Amis frågor kommer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Fullt möjligt
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
vilket fejkgråtande jassa har nu
Ja hon är hemsk.
2020-04-17, 18:10
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Just i detta fallet var hon jättebra. Men, ut på måndag. Martinfittluder näste till rakning 😜😜😜😜
2020-04-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Okej jag köper det du säger till en viss del, tycker dock att hon som visste att Martin höll på med Jass inte borde gjort så. Fanns andra hon kunde gått efter. Amelia är vidrig som får detta att låta som att det är okej och att hon ej har skyldigheter. Skäms hon inte över att säga så? Hon får det att framstå som att hon inte bryr sig om en kille är upptagen, utan vill hon så kör hon. Usch för såna tjejer.
Det kan du tycka, men det tar inte bort det faktum att hon inte har några förpliktelser gentemot Jasmine. Det som är vidrigt, återigen, är att du lägger detta på Amilia. Det är MARTIN som haft en relation med Jasmine, inte Amilia. Amilia HAR INGA skyldigheter gentemot Jasmine, det är MARTIN som har dessa skyldigheter och han skulle aldrig ha uppmuntrat Amilia.

Det du borde skriva är "Martin är vidrig som håller på med andra tjejer när han har en tjej redan, han får det att framstå som att han inte bryr sig om han redan har en tjej, utan vill han så kör han. Usch för såna killar". SLUTA FUCKING LASTA TJEJEN NÄR DET ÄR KILLEN SOM VARIT OTROGEN.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in