2020-04-17, 18:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Det sjukaste är Amilias kommentar "jag har ingen skyldighet till dig".. så hon är en sån tjej som kommer gå efter upptagna killar?! Vidrigt. Klart som fan att det också är en del av hennes fel, inte bara Martins fel. Han hade nog inte gått fram och kysst henne om hon bara stått på ett annat ställe helt random. Och vi som följt live har sett hur hon har försökt och flörtat bakom Jas rygg. Fy!!
Är ju Martins problem, hade borde inte kysst Amilia.
2020-04-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Det sjukaste är Amilias kommentar "jag har ingen skyldighet till dig".. så hon är en sån tjej som kommer gå efter upptagna killar?! Vidrigt. Klart som fan att det också är en del av hennes fel, inte bara Martins fel. Han hade nog inte gått fram och kysst henne om hon bara stått på ett annat ställe helt random. Och vi som följt live har sett hur hon har försökt och flörtat bakom Jas rygg. Fy!!

Fast helt ärligt så hade hon "känt" Jasse i några få veckor, i ett spel där ingen vet om relationer är äkta eller inte. I detta fallet hade hon faktiskt ingen skyldighet till henne.
2020-04-17, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
"Grillas"

Ja? Hon har väl inte fått sina frågor ännu??
2020-04-17, 18:02
Bannlyst
Ni som gillar Julia måste ha levt under en Sten, hon är extremt obehaglig.
Hon är den farligaste personen i huset, en sån kvinna som kan hugga ihjäl sin man.
Visst kan hon vara underhållande att titta på, men aldrig jag skulle kunna ha en sån labil person i min närhet, Amilia är rena ängeln jämfört med Julia.
Medlem
Batoss avatar
Hatar när Julia slickar Amilias röv. Vet att Julia hatar Martin men den äcklar mig att hon går Amilias ärenden.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Martin tycker inte om starka kvinnor...därför han o Julia bråkar alltid...
Snart dags för Amilia att grillas...
Haha, menar du att Jullan är en så kallad stark kvinna?
2020-04-17, 18:03
Medlem
Chandler Bings avatar
Ni som är vänner med Amilia! Hon snärjer sina flickvänners killar på fyllan. Vidrigt beteende!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Fast helt ärligt så hade hon "känt" Jasse i några få veckor, i ett spel där ingen vet om relationer är äkta eller inte. I detta fallet hade hon faktiskt ingen skyldighet till henne.
EXAKT såhär. Dessutom har Amilia och Jasmine aldrig varit speciellt nära. Hade Amilia gjort samma sak med Alex när han och Anty höll på så aaaabsolut, då hade vi kunnat börja snacka om att hon eventuellt gjort fel. Men i grund och botten så är det MARTIN som har förpliktelser i och med att det är han som har en relation med Jasmine.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Julia är ju en galen person,vem fan lyssnar på henne
Hvorfor er hun og amilia så bra venner nu
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Amilia är hemsk! Hon tvingar sig på sina offer, Lennie, Martin. Hon är så äckligt med det beteendet.
Men hallå. Det var ju Martin och Jassa som ville att hon skulle komma och svara på några frågor. Amilia växte nu i mina ögon.👍
2020-04-17, 18:04
Medlem
mscatzys avatar
Jag tycker synd om Jass för hon har gått runt och sagt att hon är så kär i Martin och han är den första som har fått henne att känna så här.

Jag vet att många tycker att Ami inte har någon del i det här. Men för mig är det en moralfråga. Om jag visste att en kille var med en annan tjej så skulle jag aldrig ens öppna den dörren.
2020-04-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Haha, menar du att Jullan är en så kallad stark kvinna?

Japp hon säger precis vad hon tycker...o gör som hon vill..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in