2020-04-17, 11:39
Medlem
Jag blir galen på Mergim och Amelia 😠
Nu är Mergim sur på Lennie för att han fick ingen uppmärksamhet av han igår, tycker så otroligt synd om Lennie. Amelias beteende inatt mot Lennnie är sjukt, dom kväver han fullständigt. Dom måste ut fortast möjligt!
2020-04-17, 11:39
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Martin och Amilia leder på vem som ska få tittafrågor i appen, spännande!

Första frågan till båda ”När tänker du berätta att du och A/M varit intima med varandra?”
2020-04-17, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Första frågan till båda ”När tänker du berätta att du och A/M varit intima med varandra?”

jasmin hade ändå inte fattat
2020-04-17, 11:46
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
jasmin hade ändå inte fattat

😂
Det har du rätt i. När hon får se det på film så säger hon säkert att det är trickfilmat 🙄😄
2020-04-17, 11:46
Medlem
Citat:
Släpp det. Ställ frågor om henne och varför hon behandlar Lennie så dåligt.
2020-04-17, 11:49
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1

Ja dom frågorna kommer givetvis också. Men det handlar ju om att hon inte har respekt för någon. Varför den frågan är relevant? Jo, dom båda får frågan inför kommande grillfest och utröstning.
2020-04-17, 11:51
Medlem
Alltså fyfan, kollar på tjafset mellan Amilia och Lennie nu. Blir så jävla förbannad när han sitter och säger "Jag kanske överdriver", "Det var dumt av mig", "Det var inte menat så" osvosv och hon bara MATAR PÅ med allt han gjort och gör och är fel med sin nedlåtande jävla ton. HON har aldrig sagt "Det var dumt av mig", HON har aldrig sagt "Det var inte menat så" fast det är HON som ständigt beter sig illa mot honom (och andra). Hon kör över honom med en jävla gaffeltruck, backar tillbaka och kör över honom igen.

Hoppas innerligt det är rösta UT och inte KVAR på måndag, för FAN vad Amilia måste ut nu. Lennie behöver bli fri henne. Nu.
2020-04-17, 11:54
Medlem
Citat:

Glöm inte att lägga till ”så fort Jassa vände ryggen till”
2020-04-17, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1

Varför inte ställa båda frågorna?
2020-04-17, 11:55
Medlem
Måste dom ha 2 kameror på barnrummet.
2020-04-17, 11:56
Medlem
https://www.instagram.com/p/B_E94udoycP/?fbclid=IwAR0v1DnFat_JJpZz5ebeykvNZje9yVO7xdUwrnHc w0qgmKKViCMspCAddZU
vilka jävla fuckfaces hahaa
2020-04-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså fyfan, kollar på tjafset mellan Amilia och Lennie nu. Blir så jävla förbannad när han sitter och säger "Jag kanske överdriver", "Det var dumt av mig", "Det var inte menat så" osvosv och hon bara MATAR PÅ med allt han gjort och gör och är fel med sin nedlåtande jävla ton. HON har aldrig sagt "Det var dumt av mig", HON har aldrig sagt "Det var inte menat så" fast det är HON som ständigt beter sig illa mot honom (och andra). Hon kör över honom med en jävla gaffeltruck, backar tillbaka och kör över honom igen.

Hoppas innerligt det är rösta UT och inte KVAR på måndag, för FAN vad Amilia måste ut nu. Lennie behöver bli fri henne. Nu.

Håller verkligen med!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in