2020-04-17, 09:49
Medlem
Blaisens avatar
Nu gick hon in. Då får vi se om Mergim säger något.
2020-04-17, 09:50
Medlem
Kbyairs avatar
Hur kan ni inte se att Lennies beteende är taskigt också? Han är så jävla feg.
Säg det du vill istället! Sluta ljug och lura henne! Nej du bryr sig inte lika mycket om Amilia och Mergim, punkt slut.
Nej jag VILL inte sova med dig. Punkt slut.
Blir så less på han. Även om jag hatar hur Amilia hanterar det, så fattar jag verkligen varför hon blir lack
2020-04-17, 09:51
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
På utegården! Som tur var om Frida och Mergim ut så de inte kunde fortsätta den diskussionen! Fan, BB måste ta in honom i bikten och förklara ett och annat för honom! HAN får INTE ta på sig det här!!Han är inte störd, han har varit med om jävligt jobbiga saker som gör att han inte kan hantera sånt här annorlunda. Riktigt, riktigt obehagligt att se!

Edit: Alltså, hon satt i rökrutan som en offerklump och det fixade han inte.

han tar på sig det här. 100%
det är han som gjort fel inte amilia...... iaf enligt amilia.
2020-04-17, 09:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Varför säger ingen till Lennie att Mergim är kär i honom och att han är homosexuell tror Lennie är för korkad för att förstå det själv
2020-04-17, 09:52
Medlem
Så jävla tråkigt med läggmatch!! Det borde fan inte vara ok. Hade velat se både Lennie och Frida bli vuxna så bebisarna Amilia o Jasse får vara kvar på dagis där dom hör hemma men nej nej. Så pissigt. BB borde inte tillåta läggmatcher.
2020-04-17, 09:53
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Så jävla tråkigt med läggmatch!! Det borde fan inte vara ok. Hade velat se både Lennie och Frida bli vuxna så bebisarna Amilia o Jasse får vara kvar på dagis där dom hör hemma men nej nej. Så pissigt. BB borde inte tillåta läggmatcher.
Skit i det Mergim kommer att tappa det fullständigt vilket alltid är kul att se
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hur kan ni inte se att Lennies beteende är taskigt också? Han är så jävla feg.
Säg det du vill istället! Sluta ljug och lura henne! Nej du bryr sig inte lika mycket om Amilia och Mergim, punkt slut.
Nej jag VILL inte sova med dig. Punkt slut.
Blir så less på han. Även om jag hatar hur Amilia hanterar det, så fattar jag verkligen varför hon blir lack

Men snälla! Taskig är det sista han är. Han är konflikträdd ja - uppenbarligen av skäl vi inte har hela bilden av. Självklart borde han ryta ifrån men han fixar inte det. Det normala är att det är tjejer som har det här beteendet. Tror inte du skulle kalla en tjej som betedde sig så här som taskig!
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
På utegården! Som tur var om Frida och Mergim ut så de inte kunde fortsätta den diskussionen! Fan, BB måste ta in honom i bikten och förklara ett och annat för honom! HAN får INTE ta på sig det här!!Han är inte störd, han har varit med om jävligt jobbiga saker som gör att han inte kan hantera sånt här annorlunda. Riktigt, riktigt obehagligt att se!
Herregud det är ändå ett märkligt beteende från hans sida men om han nu har varit med om jobbiga händelser kan det vara en del av förklaringen. Men borde han vara där inne i så fall? Det är ju väldigt jobbigt för andra att handskas med en sådan söndrig människa.
2020-04-17, 09:54
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Men Lennie FÖR HELVETE!! "Får jag ge dig en kram" "Jag är jätteledsen att jag gjort dig så ledsen" "Jag är otroligt ledsen för det"
Men Lennie för i helvete!!
Nu ska Amilia göra legmatch, det ska han också göra! Men alltså!!!
Förstod att det skulle bli så, han är så AHHHH KORKAT DUMSNÄLL!!
2020-04-17, 09:54
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:

Edit: Alltså, hon satt i rökrutan som en offerklump och det fixade han inte.
Nog fan ska han ta på sig en del av det. Han var ju svin klumpig som inte berättar saker och ting. Behandlar Mergim som sitt barn och utnyttjar Amilia.
2020-04-17, 09:55
Medlem
FarbrorAgges avatar
Hur länge snackade Amilia och Lennie inatt? Jag gav upp när de äntrade bikten.
2020-04-17, 09:56
Medlem
vadå ska lennie lägga sig i tävlingen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in