2020-04-17, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Jag vet fan inte. Vi lär se hur omröstningen är formulerad idag. Men är det en "Rädda"-omröstning så kommer jag tolka det som att TV4 definitivt försöker mygla kvar Amilia. Med tanke på hur mycket drama och "engagement" (läs, tittarsiffror) hon bidrar med så kommer de nog försöka ha kvar henne till varje pris.

Tyvärr så har ju detta slagit tillbaka på dem i mitt fall då jag sa upp mitt C-more för typ 3 veckor sedan för att jag blev så lack på att hon lyckades bli immun/vara kvar hela tiden.

Rädda Amilia är en grupp tjejer , typ 60000 st i den gruppen nu , riktigt vettig grupp oftast
2020-04-17, 07:59
Medlem
Tittade på gårdagens avsnitt, där Amilia blir till barn. Snacka om att totalt klippa allt till hennes fördel
Frågan är hur de ska lyckas göra det med händelserna som hände igår? De klipper väl ut alla svordomar hon skrek till Lennie och istället klipper de ihop alla svordomar Jasmine och Mergim skrek till varandra så fler vill ha ut dem. Men folket har talat. Kommentarer på Instagram som vill ha ut henne har nästan 700 gilla-markeringar. Aldrig sett så många på en kommentar under BBs inlägg.
2020-04-17, 08:01
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han säger att är 174 är han verkligen det? 😂
Finns inte en chans, han såg ju ut som en pytteliten dvärg jämfört med alla i huset!😂
Det finns ju nån pygmé-stam i mitten av Afrika, där dom kommunicerar med skumma klickljud man undrar ju om han inte kom därifrån?
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 08:04.
2020-04-17, 08:11
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon duschar ju var o varannan dag , betydligt mer än Julia .
O nä man svettas inte mer med några kilos övervikt

Ljug inte här nu, tjockisen har duschat max 5 gånger under dessa veckor. Du verkar bara kompis med henne. Hur tar hon hand om sig själv på utsidan? Är hon lika äcklig där?
2020-04-17, 08:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon duschar ju var o varannan dag , betydligt mer än Julia .
O nä man svettas inte mer med några kilos övervikt
För en gång skull håller jag delvis med dig, en människa som ALDRIG rör sig mer än max nån meter borde ju inte svettas så jävla mycket?🤔
Förutom när hon äter då, vilket ju är det mest ansträngande hon gör om dagarna och dessutom väldigt ofta!😉

Och nej, hon duschar INTE var och varannan dag! Max 5 gånger har hon orkat släpa sig till duschen.
Fan, hon borde baxas ner i Martins barnvagn så alla dom andra kunde försöka styra runt henne, så hon fick se andra delar av huset än matbordet och sängen.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 08:29.
2020-04-17, 08:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
För en gång skull håller jag delvis med dig, en människa som ALDRIG rör sig mer än max nån meter borde ju inte svettas så jävla mycket?🤔
Förutom när hon äter då, vilket ju är det mest ansträngande hon gör om dagarna och dessutom väldigt ofta!😉
Att en person som inte gör annat än att äta mat och ligga ner under sin tid i huset, lyckats klara sig så här länge är fascinerande.
2020-04-17, 08:35
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Att en person som inte gör annat än att äta mat och ligga ner under sin tid i huset, lyckats klara sig så här länge är fascinerande.
Eller hur, helt otroligt hur oerhört extremt super-lat hon är!?!?
Hon tar det till en helt ny nivå, måste vara Europas genom tiderna lataste människa.
Och mest osympatiska.
2020-04-17, 08:48
Medlem
selusts avatar
Var någon vecka sedan när de skulle väga sig. Lennie sade att han vägde runt 74 kg? Måste väga betydligt mer. Ser ganska lång ut och är ju inte pinnsmal direkt.
2020-04-17, 08:48
Medlem
Spajdors avatar
Filmade nattens tjafs mellan Amilia och Lennie, men vet inte vart jag ska ladda upp det. Ca 90 minuter material
2020-04-17, 08:49
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Filmade nattens tjafs mellan Amilia och Lennie, men vet inte vart jag ska ladda upp det. Ca 90 minuter material
minfil.org är ett ställe du kan ladda upp till
2020-04-17, 08:54
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Framför allt går man inte på den personen gång på gång på gång med frågor varför h*n går så fort man kommer, väljer att dela säng med en annan person hellre osv och sen inte tro eller lyssna på förklaringarna.

Håller med dig fullt ut!
Nä, hon kunde verkligen inte acceptera att Lenny verkligen är seriöst rädd för henne!
Hon låg ju bara och skrek NEJ åt stackarn, och givetvis slutade det med att HAN bad om ursäkt!? 😳
Svårt att säga vad som är värst, hennes genomvidriga beteende eller att Lennys nyfunna ryggrad helt pulvriserats av hennes vansinniga malande?
En sak är säker, hon KAN INTE ta ett nej!
Om det beror på att hon är fruktansvärt bortskämd eller för att hon är djupt störd är frågan?
Troligen en combo av båda.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 09:10.
2020-04-17, 09:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor

Underbart! Bra att ha eftersom hon försöker få det till att hennes beteende mot honom är lindrigare än det han gjort mot henne - försökt mata henne med kolhydrater. Samt hennes härskartekniker. Hoppas de släpper ut Lennie ur barnrummet idag! Antar iofs att alla slipper ut därifrån idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in