2020-04-17, 02:41
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Har tyckt att han är rätt så rolig (förutom skriken som har nu minskat). Han verkar vara en schysst kille och ganska omtänksam. Sedan är han ju bara 21 år gammal så man får ursäkta honom för en del övertramp. Minns själv när jag var i den åldern och man trodde man visste allt bäst och ville vara i centrum. Så det blir säkert en go snubbe med åren.

Känns ändå som han håller ton och ser bra ut så med lite träning och motivation skulle han kunna bli duktig.
Nja, Han har tydligen hemsk teknik och ton enligt en i familjen som är sångerska.
Och ja, jämför man hennes utegårds random sjungande med Mergims, förstår man vad hon menar.
Är som att jämföra en entrecote med en blodpudding.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-17 kl. 02:57.
2020-04-17, 03:55
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ser ut som 154

Han säger att är 174 är han verkligen det? 😂
2020-04-17, 04:23
Medlem
Spajdors avatar
Jassa på Bråkmakargatan?
https://i.gyazo.com/0a7a630d90f518ba1c366fccf256c957.png
2020-04-17, 04:53
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Nja, Han har tydligen hemsk teknik och ton enligt en i familjen som är sångerska.
Och ja, jämför man hennes utegårds random sjungande med Mergims, förstår man vad hon menar.
Är som att jämföra en entrecote med en blodpudding.
Okej, man kanske inte kan jämföra med proffs direkt.
2020-04-17, 04:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag tycker att du lägger för mycket skuld på Lennie! Han ska inte behöva förklara varför han inte vill sova nära henne eller umgås med henne. Han är en lugn och skön person som inte vill någon illa och det vet hon, men väljer att ställa honom i svåra positioner!
Jag menar om någon inte vill umgås med mig så struntar jag i personen i fråga inte börjar lipa och ge personen skuldkänslor. Men det kanske bara är jag 🤔

Framför allt går man inte på den personen gång på gång på gång med frågor varför h*n går så fort man kommer, väljer att dela säng med en annan person hellre osv och sen inte tro eller lyssna på förklaringarna.

Håller med dig fullt ut!
2020-04-17, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tror hon har duschat 3 gånger på 9 veckor.

Du får avgöra om det är sällan eller inte
Men usch, tjocka människor svettas mer än normalt också.
2020-04-17, 06:30
Medlem
Operation rädda Amilia har gjort ett bra jobb inatt , jävlar va hon har folk på sin sida nu inför måndag😂😂😂😂😦
Folk vill ha drama , Amilia ger drama , hennes taktik kommer funka
2020-04-17, 06:31
Medlem
Citat:
Tror hon har duschat 3 gånger på 9 veckor.

Du får avgöra om det är sällan eller inte

Hon duschar ju var o varannan dag , betydligt mer än Julia .
O nä man svettas inte mer med några kilos övervikt
2020-04-17, 07:20
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Sami verkar gå upp i vikt trots träningen.
Bra, tecken på att musklerna blir större.
2020-04-17, 07:35
Medlem
denemos avatar
Citat:
Förhoppningsvis!
Tror fan inte tv4 idioterna törs fuska kvar Amilia längre, har ju varit lite för mycket av den varan.

Jag vet fan inte. Vi lär se hur omröstningen är formulerad idag. Men är det en "Rädda"-omröstning så kommer jag tolka det som att TV4 definitivt försöker mygla kvar Amilia. Med tanke på hur mycket drama och "engagement" (läs, tittarsiffror) hon bidrar med så kommer de nog försöka ha kvar henne till varje pris.

Tyvärr så har ju detta slagit tillbaka på dem i mitt fall då jag sa upp mitt C-more för typ 3 veckor sedan för att jag blev så lack på att hon lyckades bli immun/vara kvar hela tiden.
2020-04-17, 07:49
Medlem
esetts avatar
Glasman och Alex i SVT-morgonstudion alldeles strax 07:51.
2020-04-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Jag vet fan inte. Vi lär se hur omröstningen är formulerad idag. Men är det en "Rädda"-omröstning så kommer jag tolka det som att TV4 definitivt försöker mygla kvar Amilia. Med tanke på hur mycket drama och "engagement" (läs, tittarsiffror) hon bidrar med så kommer de nog försöka ha kvar henne till varje pris.

Tyvärr så har ju detta slagit tillbaka på dem i mitt fall då jag sa upp mitt C-more för typ 3 veckor sedan för att jag blev så lack på att hon lyckades bli immun/vara kvar hela tiden.

Om du står för att TV4 myglar så anmäl det är pengar man spelar om på bb så detta spel kontrolleras rätt bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in