2020-04-16, 23:40
Medlem
Kossan kväääver ju honom vad är de hon inte förstår? Hon som ska vara så smart borde väl fatta. Jämför sig hela tiden med Mergim och säger att hon inte gör det. Lennie Har inga skyldigheter gentemot henne what so ever. Vafan sysslar psykopaten med???
Medlem
Lennie: Du har gett mig skit två gånger idag.
Amilia: Två gånger? Nej!
Lennie: Jo, två gånger. En gång tidigare.
Amilia: Jaa, en gång tidigare och en nu. Alltså en innan och nu, inte två.
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Allt detta är skådespel från Amilia. Hon försöker vinna sympati-poäng genom att trycka fram tårar. Hon är livrädd över att åka ut. Allt för henne är spel.
Tror jag inte, hon har inte kontroll på sin situation längre och ballar ur bara. Hon har insett att marionettdockorna har blivit hemskickade och mergim och lennie går inte styra som hon vill.
Medlem
Lennie gå ta din dusch, fuck henne
ignonrera henne tills på måndag sen är du fri !
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ja det känns som vi kan det här nu..
Ynkryggade Norrlänningen får snart dåligt samvete utan anledning..
Ja...väntar (tyvärr) på att han kommer be om ursäkt snart.
STÅ PÅ DIG LENNIE!!
Medlem
mscatzys avatar
Ami: Hata inte mig för att jag försöker claima mina 10%! Jisses "mina 10%".
2020-04-16, 23:41
Medlem
Gallagherss avatar
Alltså Lennie rockar!!! Mot finalen med Sami vid din sida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Känns som att Lennie kommer öka som fan i popularitet efter detta, kan han kanske gå om Sami tro?
Just idag har han för första gången ökat mer än Sami på instagram. Annars har Sami varit ganska överlägsen med ökning jämfört med Lennie.
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Fast vadå, hon MÅSTE ju bara se och förstå att han inte är ett svatt intresserad av henne!
Annars är hon ju sjukare i huvudet än alla spekulerat om!

Ja hon har insett det, men det spelar uppenbarligen ingen roll. Hon är ju inlåst med en person hon är olyckligt kär i, hon suger i sig varje liten partikel av bekräftelse och bygger upp en förväntan av det.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Bra kommemtar. metoo skall gå båda sidor alla dagar i veckan. Ändå sitter människor på riktigt och tycker om Amelia. Själv tycker jag hon gör sönder alla människor i hennes väg. Dels genom handling och dels hennes evinnerliga skrik, böl, avundsjuka, mobbning, taskspel, för att nämna några.

Jag är sedan många veckor övertygad om att hon har en hålhake på någon i ledningen. Det går inte att tänka annat då hon totalt ignorerar precis allt och alla. Hon städar aldrig eller lagar mat. Hon skiter i alla slags varningar. Hon springer till bikten när hon inte känner att saker går till hennes fördel och vips en stund eller en dag efter så vänder allt till hennes fördel. Hur mycket jag än försöker så är det statistiskt omöjligt att ha ens 50 % av alla vändningar till hennes fördel och kalla det tur.
Mittiprick!
Det är helt enkelt alldeles för många saker för att det bara ska vara tillfällheter.
På något sätt och av någon anledning, har hon både konstanta fördelar och tillåts styra mycket av händelseförloppet.
2020-04-16, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Just idag har han för första gången ökat mer än Sami på instagram. Annars har Sami varit ganska överlägsen med ökning jämfört med Lennie.

Tror Lennie är större favorit hos TV-TITTARNA
2020-04-16, 23:42
Medlem
Eagle35s avatar
Snälla hoppas två åker ut Jassa och Amilia!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in