Citat:
Ursprungligen postat av
mscatzy
Ja, vad hände med "me too". It goes both ways. Amilia har varit fruktansvärt påträngande på Lennie.
Bra kommemtar. metoo skall gå båda sidor alla dagar i veckan. Ändå sitter människor på riktigt och tycker om Amelia. Själv tycker jag hon gör sönder alla människor i hennes väg. Dels genom handling och dels hennes evinnerliga skrik, böl, avundsjuka, mobbning, taskspel, för att nämna några.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslang
Man undrar ju hur djupt hennes onskefulla tentakler når in i årets produktion, hur många hon känner/har hållhake på?
Eller så är det så enkelt att det är HON som är produktionen i år!
Jag är sedan många veckor övertygad om att hon har en hålhake på någon i ledningen. Det går inte att tänka annat då hon totalt ignorerar precis allt och alla. Hon städar aldrig eller lagar mat. Hon skiter i alla slags varningar. Hon springer till bikten när hon inte känner att saker går till hennes fördel och vips en stund eller en dag efter så vänder allt till hennes fördel. Hur mycket jag än försöker så är det statistiskt omöjligt att ha ens 50 % av alla vändningar till hennes fördel och kalla det tur.