2020-04-16, 23:24
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Jassa kommer sitta nominerad igen. Ta henne nästa vecka. Detta kan vara våran enda chans att få ut Amilia. Snälla, rösta ut Amilia..... Hon är en psykopat.

Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja Amilia, det är dig det är fel på. Låt Lennie vara.

Amilia är psykopat och Lennie är medberonde/toffel.

Fan vad han hade stigit i allas ögon om han för en gångs skull visade lite ryggrad!
Medlem
borde vart Lennie på Mergims vagn, inte Martin.
Medlem
Jebbejabos avatar
Amilia är uppenbarligen dödskär i Lennie. Hon förnekar sina känslor in i det sista, vilket ger henne problem. Jag tror att Amilia fick falska förhoppningar ang Lennie efter deras snack för ett par dagar sen, alternativt den bekräftelse som hon trånar efter. Efter snacket har han varit mycket mer närgången och gett henne massor med uppmärksamhet. Idag utförde han en handling som hon uppfattar som personligt riktad mot henne, vilken även gjorde henne upprörd = dålig kombination.

Lennies personlighet gör saken så mycket värre, han är för snäll. Det finns alltid lite att hämta hos honom, hon hade mått mycket bättre och insett verkligheten om det bara var en iskall tvärnit från hans sida.
2020-04-16, 23:25
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Ja, hon är verkligen godhjärtad. Synd att Amilia konstant snackar skit om henne bakom ryggen när hon sitter med de andra.

Alla snackar skit om alla förutom Frida och Lennie. Därefter kommer Sami. Hoppas det kommer stå mellan dessa tre i finalen. Vem av dessa tre som vinner har jag ingen åsikt om då de är lika värdiga med minimal övervikt till Frida och Sami.

Amilia vill jag ha kvar av skälet att det skulle bli så förbannat tråkig tv utan henne.
2020-04-16, 23:25
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anydpandy
Enad front som gäller nu, inga dumheter. Amelia ut nu på måndag. Inga spridda skurar tack... Skrikapan nästa vecka, hon lär vara nominerad
Skriket kan inte åka ut nästa vecka om Blåvalen ska göra det
2020-04-16, 23:26
Medlem
Gallagherss avatar
Amilia ska och kommer åka ut på måndag. Finns liksom inga andra scenarion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Håller helt med! Frida saknar förmågan att känna av när andra inte riktigt vill. Nu har hon visserligen tonat ner sig till skilland frpn när hon kom in i huset, men du har helt rätt; det vore bättre om de som inte vill kramas bara säger nej tack.

Jag tror verkligen Frida skulle ha förståelse för det, ännu mer om de som inte gillar det förklarade varför de inte gör det.
Jag tycker inte om att bli påtvingad kramar, tex. när man ska krama alla för att man har fått en present eller att man gett en present till en arbetskamrat eller chef.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

Fan vad han hade stigit i allas ögon om han för en gångs skull visade lite ryggrad!
Ja, hoppas han dissar henne nu!!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nu kommer lennie!! Hahaha

Då slutar Amilia prata skit direkt.. . Den "smartaste och ärligaste" i huset har plötsligt slut på ord....
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, vad hände med "me too". It goes both ways. Amilia har varit fruktansvärt påträngande på Lennie.
Bra kommemtar. metoo skall gå båda sidor alla dagar i veckan. Ändå sitter människor på riktigt och tycker om Amelia. Själv tycker jag hon gör sönder alla människor i hennes väg. Dels genom handling och dels hennes evinnerliga skrik, böl, avundsjuka, mobbning, taskspel, för att nämna några.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Man undrar ju hur djupt hennes onskefulla tentakler når in i årets produktion, hur många hon känner/har hållhake på?
Eller så är det så enkelt att det är HON som är produktionen i år!
Jag är sedan många veckor övertygad om att hon har en hålhake på någon i ledningen. Det går inte att tänka annat då hon totalt ignorerar precis allt och alla. Hon städar aldrig eller lagar mat. Hon skiter i alla slags varningar. Hon springer till bikten när hon inte känner att saker går till hennes fördel och vips en stund eller en dag efter så vänder allt till hennes fördel. Hur mycket jag än försöker så är det statistiskt omöjligt att ha ens 50 % av alla vändningar till hennes fördel och kalla det tur.
2020-04-16, 23:27
Medlem
Analia vill bara ha Lennies korv Jassa 😂😂🤭
2020-04-16, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

Tycker ändå han visade ryggrad idag när dom tvättade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in